شگفتی مکزیکی ها از توان بالای شرکت های آی تی در ایران

گروه اقتصادی الف،   3960719193 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مکزیک به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان نفت خارج از اوپک می باشد که نقش مهمی در تنظیم بازار جهانی دارد.

 

این کشور به عنوان دهمین تولید کننده غلات در جهان و جزو پنج کشور عمده تولید کننده قهوه است و در زمینه فناوری های نوین می توان بعنوان یکی از پیشتازان از آن نام برد. 

مکزیک به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان نفت خارج از اوپک می باشد که نقش مهمی در تنظیم بازار جهانی دارد. این کشور به عنوان دهمین تولید کننده غلات در جهان و جزو پنج کشور عمده تولید کننده قهوه است و در زمینه فناوری های نوین می توان بعنوان یکی از پیشتازان از آن نام برد.

در این راستا تعدادی از چهره های سرشناس اقتصادی مکزیک در قالب یک هیئت تجاری برای استفاده از ظرفیت های موجود و تبادل تجربیات، روز گذشته از شهر مشهد و از یکی از شرکتهای کارآفرین در حوزه ای تی این شهر بازدید کردند.

این هیات هفت نفره تجاری مکزیک پس از بازدید از شرکت گرین وب در جلسه ای مشترک با مدیران صنعت آی تی، فعالیت های این شرکت را شگفت انگیز و در حد استانداردهای جهانی خواندند و با ارائه پیشنهاد تاسیس شعبه این شرکت در مکزیک خواستار تبادل اطلاعات و بهرمندی از توانمندی های  این شرکت شدند.

ماریو رودریگز یکی از اعضای این هیئت با تمجید از مدل های کارآفرینی شرکت گرین وب گفت: اینکه شرکتی در یکی از کشورهای خاورمیانه بر اساس الگوی کشورهای توسعه یافته جهان فعالیت و مطابق استانداردهای روز دنیا حرکت می کند حاکی از توان بالا و دید جهانی و آینده نگر مدیران این شرکت دارد که در نوع خود شگفت انگیز است.

وی افزود: مکزیک یازدهمین اقتصاد برتر دنیاست که تجهیزات الکترونیک و خدمات حوزه آی تی از مهمترین دغدغه های وارداتی این کشور محسوب می شود که با پتانسیلی که در صنعت آی تی ایران به چشم می خورد  افق های همکاری زیادی می تواند در پیش روی ما باشد.

هلدینگ گرین وب در سالهای اخیر توانسته است به عنوان یک برند مطرح در حوزه آی تی علاوه بر ارائه سرویس به هزاران استارت آپ و کسب و کار های مختلف در داخل کشور، دامنه فعالیت های بین المللی خود را در اروپا نیز گسترش داده و بعنوان یکی از صادر کنندگان مطرح این صنعت در کشور مفتخر به دریافت لوح صادر کننده شایسته تقدیر گردد.

اعضای هیئت تجاری مکزیک که از حوزه هایی چون فناوری اطلاعات و نانو،  تکنولوژی های نو و استارت آپ ها بودند بعد از این بازدید خواستار تبادل تجربیات، ارایه مشاوره و استفاده از برنامه های راهبردی در حوزه اقتصادی آی تی شدند.

هکتور کارانزه دیگر عضو این هیئت تجاری که همراه این نفرات در مشهد حضور دارد گفت: بیشترین مراودات اقتصادی این کشور با کشورهای آمریکای شمالی و اروپاست که پس از رفع تحریم های ایران و متشنج شدن روابط مکزیک با آمریکا این کشور به سمت ارتقای روابط خود با کشورهایی نظیر ایران روی آورده است.

خاطر نشان می شود هلدینگ گرین وب که مورد بازدید این سرمایه گذاران مکزیکی قرار گرفت با بهره گیری از ۷۰ نیروی متخصص داخلی سهم بسزایی در حوزه آی تی و کار آفرینی کشور دارد و با ارائه خدمات تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، میزبانی وب ، طراحی سایت به عنوان کارآفرین برتر استانی، یکی از معتبرترین شرکت های ایرانی در این حوزه شناخته می شود.

 

دیدگاه کاربران

محمدکدخدایی(عرفان)۱۱۹۳۷۱۱۷:۱۷:۲۹ ۱۳۹۶/۷/۱۹
با سلام وادب گرامی مدیریت و سایر دست اندکاران سایت الف! مفتخرا از سایت معزز و فاخر شما بازدید بعمل آمده و از مطالب متنوع و زیبا و جالب آن محظوظ شدیم.بامید دیدار و تعامل بیشتر. با احترام محمدکدخدایی(عرفان)
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین