خادم باز هم مرد همه کاره کشتی می‌شود؟

گروه ورزشی الف،   3960711264

به نظر می رسد رییس فدراسیون کشتی تصمیم گرفته بار دیگر هدایت تیم ملی را شخصا برعهده بگیرد.

خادم باز هم مرد همه کاره کشتی می‌شود؟

به گزارش ورزش سه، ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی ۲۰۱۷ تبعات سنگینی را برای خادم و همکارانش در فدراسیون کشتی داشت. ورود وزیر ورزش و معاون قهرمانی اش به این ماجرا و اختلافاتی که میان فدراسیون و وزارتخانه به وجود آمد، تا چند روز به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود. در نهایت ملاقات دوجانبه خادم و سلطانی فر پرچم سفید را میان این ۲ نفر بالا برد تا اینکه اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد به دیدار وزیر ورزش رفتند.

حالا در آستانه جلسه عصر امروز شورای فنی، رسول خادم که تا قبل از المپیک ۲۰۱۶ تقریبا ۳ سال به صورت همزمان ریاست فدراسیون کشتی و سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را برعهده داشت، گزینه اول برای برعهده گرفتن هدایت این تیم است.

پیشنهاد سرمربیگری خادم را چه کسی داد؟

اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در جلسه خود با وزیر ورزش پیشنهاد سرمربیگری دوباره رسول خادم را بیان کردند. این پیشنهاد از سوی برخی از اعضا بیان شد و البته چند نفر دیگر هم مخالف آن بودند. منصور برزگر،‌ ابراهیم جوادی،‌ علی بیات، محمد حسین محبی، عسگری محمدیان، حسن حمیدی و مجید خدایی اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد را تشکیل می دهند. طبق گفته ابراهیم جوادی، او بوده که در ابتدا موضوع سرمربیگری خادم را در حضور وزیر ورزش بیان کرده است و چند نفر دیگر نیز این مساله را تایید کردند. البته آنچه که مشخص است برخی از اعضای شورای فنی حتی از این مساله خبر نداشتند.

مخالفت ضمنی وزیر

مسعود سلطانی فر وقتی پیشنهاد سرمربیگری رسول خادم در تیم ملی کشتی آزاد را از زبان برخی از پیشکسوتان کشتی شنید، واکنش مثبتی نشان نداد. وزیر ورزش در این جلسه بیشتر به دنبال آسیب شناسی ناکامی آزادکاران در جهانی ۲۰۱۷ بود. با این حال او که از پیشنهاد سرمربیگری دوباره رییس فدراسیون غافلگیر شده بود، اعلام کرد بهتر است خادم تمرکزش را روی کارش در هیات رییسه اتحادیه جهانی بگذارد و این مساله مهمتر است.

امروز، جلسه نهایی برای انتخاب سرمربی

عصر امروز جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد با موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید برگزار خواهد شد. طبق شنیده ها علیرضا رضایی گزینه نهایی برای سرمربیگری در تیم زیر ۲۳ سال است. باید دید شرایط برای انتخاب رسول خادم چگونه پیش خواهد رفت. محمد طلایی شانس زیادی برای باقی ماندن در سمت سرمربیگری تیم ملی ندارد و گزینه دیگری هم برای انتخاب به عنوان سرمربی مطرح نشده است.

سکوت معنادار خادم

یکی از نکته های جالب در روزهای اخیر سکوت رسول خادم در قبال پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی بوده است. او که در دفعات قبلی نیز اعلام کرده بود با اصرار اعضای شورای فنی هدایت تیم ملی را قبول کرده است، واکنشی به پیشنهاد جدید نداشته است. به نظر می رسد در شرایط فعلی خادم نیز اطمینان خاصی به مربی دیگری به جز خودش ندارد. حتی این شائبه مطرح شده که پیشنهاد سرمربیگری در حضور وزیر ورزش با هماهنگی خودش انجام شده است منصور برزگر، عضو شورای فنی نیز این مساله را ضمنی تایید می کند و به "ورزش سه" می گوید: «بعید نیست این پیشنهاد از سوی خود خادم بوده باشد و با نظر او در حضور وزیر مطرح شده باشد.»

شورای فنی هم مخالف است!

با اینکه صحبت هایی از اصرار شورای فنی به سرمربیگری رسول خادم به میان آمده است، منصور برزگر و ابراهیم جوادی امروز در صحبت هایی قبل از جلسه اعلام کردند موافق این اتفاق نیستند. جوادی که خودش این پیشنهاد را در حضور وزیر مطرح کرده بود، در این باره می گوید: «این پیشنهاد داده شد اما چندان جدی نبود. به نظر من هم اگر خادم در اتحادیه حضور داشته باشد بیشتر به نفع کشتی ایران است.» منصور برزگر نیز در گفت و گو با "ورزش سه" از مخالفت خود با این اتفاق سخن گفت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین