حاشیه های خرید یک میلیاردی تبلت‌ و خودروهای جدید برای اعضای شورای شهر تهران

گروه اجتماعی الف،   3960628196 ۶۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

امور مالی و اجرایی شورای شهر تهران اقدام به خرید ۲۱ دستگاه خودرو و تبلت برای اعضاء شورای شهر تهران در این دوره کرده است.در این ارتباط اعضاء شورا اعتقاد دارند وسایل گذشته شورا مستهلک شده بودند و باید تعویض می‌شدند.

حاشیه های خرید یک میلیاردی تبلت‌ و خودروهای جدید برای اعضای شورای شهر تهران

به گزارش الف، معاونت امور مالی و اجرایی شورای شهر تهران اقدام  به خرید 21 عدد  تبلت‌ 4 میلیون و 570 هزار تومانی و 21 دستگاه  پژو پارس‌ 42 میلیون و 300 هزار تومانی  برای اعضای شورای شهر تهران کرده است.هزینه ‌ای که برای این موضوع صرف شده حدود یک میلیارد تومان است.

انتشار اسناد این خریدها و واکنش‌های انتقادآمیز به آن در فضای مجازی، برخی اعضای شورای شهر را به پاسخگویی واداشت.

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران پس از انتشار خبر خرید این اقلام برای اعضاء شورای شهر تهران، گفت: این مصوبه و دستور شورا نبوده است، روال اداری با توجه به استهلاک خودروها است. وی تصریح کرد: اعضای شورا فقط امانتدار این اموال هستند. علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهرن نیز در این زمینه توضیح داد: در دوره‌های گذشته در شورای شهر با وجود سیستم اتوماسیون مکاتبات و آماده بودن زیرساخت‌های آن از این ابزار و امکان استفاده نمی‌شده و همه مکاتبات به صورت کاغذی انجام می‌شده است.

وی گفت: در این دوره هیئت رئیسه شورای پنجم تصمیم گرفت که شورا هیچ مکاتبه‌ای به صورت کاغذی انجام نشود و تاریخی را نیز معین کرد که از آن تاریخ به بعد در داخل شورا مکاتبات به صورت فیزیکی و کاغذی متوقف شود و به شکل اتوماسیون صورت بگیرد. اعطاء افزود: این امکان از آن جهت فراهم شده که اعضای شورا در هرجایی، در مسیر، در ترافیک، در منزل و در سفر به سیستم اتوماسیون و به کارتابل خود دسترسی داشته باشند، مکاتبات و گزارش‌ها را ببینند و گردش کار را کنترل کنند و در هر زمان به سامانه شهرداری دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه این حجم کاغذ که روزانه در شورا به هدر می‌رود، متوقف شود. این امری طبیعی است و به گمانم باید سوال کرد چرا تا به امروز شورا به سمت هوشمندسازی نرفته است.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان کرد: چنین تصمیمی در راستای هوشمندسازی گرفته شده و ابزار لازم برای این کار نیز فراهم شده است. ابزار این کار هم همین تبلت‌هایی است که خریداری شده، برچسب اموال خورده و در دوره چهارساله در اختیار اعضا خواهد بود. وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد که خودرو‌های موجود در شورا مستهلک هستند و به لحاظ فنی مشکلات فنی جدی دارند، بنابراین تصمیم گرفته شد خودرو‌های جدیدی برای استفاده اعضای شورا تهیه شود.

 اعطا افزود: همانطور که تاکید کردم این اموال برای اعضای شورا خریداری نشده است و صرفا در راستای انجام ماموریت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موضوع امری طبیعی است همانگونه که در همه‌ی دستگاه‌ها ملزومات و ابزار مورد نیاز تهیه و استفاده می‌شود.

سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران نیز  پس از انتشار لیست خرید 21 تبلت و 21 خودرو پژو پرشیا برای اعضای جدید شورای شهر تهران در فضای مجازی به قیمت نهصد و نود شش میلیون تومان اظهار کرد: خرید اقلام مختلف برای شورای شهر رویه جدیدی نبوده است و این تبلت و خودروها جزو اموال شورای شهر بوده و نمایندگان تنها امانتدارانی هستند که با پایان مسئولیت خود تمام این اموال را به شورا  بازمی‌گردانند. وی ادامه داد: در این خرید نظر اعضا بر صرفه‌جویی حداکثری بوده است و یکی از ارزان‌ترین خودروهای ساخت داخل خریداری شده است.

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران که در دوره چهارم نیز حضور داشت در خصوص خرید تبلت و خودرو برای اعضای شورای شهر اظهار داشت: این وسایل هنوز تحویل اعضای شورای شهر نشده است. وی افزود: دوره قبل هم این کار انجام شد و هر دوره یک ماشین در اختیار اعضای شورای شهر می‌گذارند و در پایان دوره هم از آن‌ها تحویل می‌گیرند.

 عضو شورای شهر تهران گفت: از خرید‌های این دوره اطلاعی ندارم ولی دوره قبل یک ماشین در اختیار همه اعضای شورای شهر گذاشتند که ما هم چون دوره قبل عضو بودیم از همان استفاده می‌کنیم و علاوه‌بر خودرو یک لپ‌تاپ هم به اعضا دادند تا کارهای شورا را انجام دهند. سالاری عنوان کرد: این وسایل تحویل دفتر اعضا می‌شود و در پایان دوره هم باید وسایل را تحویل بدهند.

 اعضای شورای دوره قبل تمام اقلامی که از شورا دریافت کرده بودند را به مدیریت شهری تحویل دادند

رضا تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران در دوره چهارم نیز در این باره اظهار کرد: خرید اقلام مورد نیاز اعضاء شورا یک موضوع مرسوم است که از طریق رئیس شورا پیگیری می‌شود. وی تصریح کرد: البته در دوره قبل و با توجه به افزایش اعضاء شورای شهر تهران از 15 به 31 نفر ، قاعدتاً باید تعدادی خودرو و و تلبت خریداری می‌شد اما در همین زمینه نیز صرفه جویی لازم صورت گرفت.

تقی پور افزود: اینکه گفته می‌شود خودروهای دوره گذشته مستهلک بوده جای تعجب دارد چرا که چنین چیزی واقعیت ندارد. عضو سابق شورای شهر تهران بیان کرد: در دوره گذشته اعضاء تمام اقلامی که از شورا دریافت کرده بودند را به مدیریت شهری تحویل دادند و حتی می شد از همین وسایل استفاده کرد که متاسفانه اعضاء جدید در این زمینه اعتقادی نداشتند.

از سوی دیگر مرتضی طلایی عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به خرید تبلت و خودرو برای اعضای شورای شهر اظهار داشت: در دوره گذشته هم برای نمایندگان لپ‌تاپ و خودرو خریداری شده که البته ما آن را در پایان دوره تحویل دادیم. وی افزود: سوال اینجاست که با وجود اینکه خودرو و سایر وسایل را از اعضای شورا تحویل گرفته‌اند، چرا مجددا خودرو جدید خریداری شده است؟

 سوالی که طلایی درباره خریدهای جدید شورای شهر برای اعضایش مطرح می کند سوالی اساسی است، اینکه چرا واقعا با وجود خودروهای اعضای سابق خودروهای جدید خریداری شده است؟

فعال اصلاح‌طلب: هزینه انجام شده به بیت المال شهرداری برگردد

عبدالله ناصری فعال اصلاح‌طلب در رابطه با هزینه یک میلیاردی شهرداری جهت خرید تبلت و تغییر ماشین های شورای پنجم  گفت: اعضای شورای شهر در حال حاضر هیچ ماشینی تحویل نگرفتند فقط تبلت ها را در اختیار دارند بهتر است اعضای شورای شهر با این نظام روتین مقابله کنند تا اعتماد هر چه بیشتر مردم را جلب کنند. تبلت ها را پس دهند و از ماشین های شورای قدیم استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اما اینکه دستگاه مربوطه و ماشین ها را هر دو سال یا 5 سال یکبار تعویض کنند؛ معتقدم این تغییرات باید با حداقل هزینه های عمومی مدیریت شود بنابراین ماشین هایی که در سطح شهر و نه در خارج از شهر تردد می کنند استهلاکی ندارد که نیاز به تغییر داشته باشند و هزینه ای اضافی پرداخت شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۵۴۰۲۱۶:۲۲:۰۷ ۱۳۹۶/۶/۲۸
شروع شد ویژه خواری !
ساکن حاشیه بزرگراه نیایش۱۰۵۴۷۷۱۸:۰۸:۲۷ ۱۳۹۶/۶/۲۸
آقای هاشمی بهرمانی باید به فکر حل مشکلات شهروندان تهرانی باشد نه رفاه اعضاء شورای شهر
محمد امین۱۰۵۷۸۶۰۴:۰۹:۵۷ ۱۳۹۶/۶/۲۹
این رفاهه؟؟ یک وسیله نقلیه نو و تبلت؟ باید امکانات رو بهشون داد و انتظارات رو ازشون بالا برد
ناشناس۱۰۶۹۹۰۰۸:۰۰:۳۹ ۱۳۹۶/۶/۳۱
تبلت 5 میلیونی برای چه کاری؟ هر که آمد اول باید ماشین نو بخره؟ ببخشید خودت متوجه ای چی میگی! کار اینها با تبلت 500 تومانی هم راه میفتد،و بعید می دانم نیاز به 100 تومانی ش هم باشه
گرامی۱۰۵۹۰۴۰۹:۴۱:۵۲ ۱۳۹۶/۶/۲۹
ساکن حاشیه نیایش تمامی مدیران سطوح مختلف در هر سازمان دولتی و غیر دولتی حکومتی و غیر حکومتی به محض آغاز بکار اقلام اداری را تحویل و پس از اتمام دوره خدمت عودت می دهد چرا که هیچ فرد عاقل و با شعوری انتظار ندارد که افراد برای انجام فعالیت اداری از وسایل و تجهیزات شخصی استفاده کند چنانکه برخی مسئولین براساس ضوابط لشگری و حفاظتی حتی چند دهه بعد از اتمام مسئولیت از بخش قابل توجهی از تجهیزات و امکانات دوران مسئولیت برخوردار می مانند. چنانکه اعضای شورای قبل نیز اذعان کردند در شروع بکار و براساس ضوابط شورای شهر یک دستگاه خودرو ایرانی(پژو پارس) و یک دستگاه لپ تاپ خریداری شده تحویل گرفتند بطوریکه اعضای شورای شهر حتی در تعیین نوع خودرو دخیل نبوده و نیستند حالا سیزده سال از تحویل خودروهای مذکور گذشته است خودروهایی که با توجه به حجم و نوع کار اعضای شورای شهر حداقل باید دارای بالغ بر 300 تا 500 هزار کیلومتر کارکرد دارند همه مردم می دانند که خودرویی با این میزان کارکرد از چه هزینه نگهداری برخوردار است. اعضای شورای قبل در بدو آغاز بکار برای انجام وظایف اداری(بخوانیم کارتابل سابق) یک دستگاه لپ تاپ نیز تحویل گرفتند که به قیمت 13 سال قبل و به قیمت امروز حدود 15 میلیون تومان برای هر دستگاه می شود لپ تابهایی که به فهم عمومی همه آشنایان به بازار اقلام رایانه ای قطعا پس از 13 سال نمی توانند از حداقل ظرفیت و امکان لازم برای ارتقاء و بروز رسانی به سطح یک گوشی تلفن همراه معمول هوشمند امروزی نیز برخوردار باشند. اما اینکه چرا برخی به هر بهانه و بیان راست و دروغ هر موضعی در تلاش برای ایجاد آشفتگی و بی اعتمادی در جامعه هستند موضوعی است که ایکاش مردم و افکار عمومی بیش از پیش بدان توجه می کرد هنوز بسیاری از تخلفات دوره قبل در پنهانی قرار گرفته اند..
محمد۱۰۶۳۱۹۱۹:۴۰:۵۵ ۱۳۹۶/۶/۲۹
شما کاملا صحیح می فرمایید این مطالب را که فرمودید در حالت عادی و استاندار است ، این مطالب موقعی صدق می کند که مردم هم از حداقلات استانداردها برخو دار باشند.
ناشناس۱۰۵۵۱۲۱۸:۵۰:۲۰ ۱۳۹۶/۶/۲۸
نخیر شروع بازی سیاسی جدید / زمان نجومی خوردن زمین ها کجا بودید ؟؟
ناشناس۱۰۵۷۶۰۰۱:۰۷:۱۶ ۱۳۹۶/۶/۲۹
در انتظار پست معاونت!
احمد۱۰۵۸۹۲۰۹:۲۴:۱۵ ۱۳۹۶/۶/۲۹
دقیقا ما هم با نجومی خورها مشکل داریم مثل این نیروی شهرداری که جدیدا استخدام شده و در لیست نجومی بگیرها قرار داشته !!!!!!!
ناشناس۱۰۵۵۳۱۱۹:۲۷:۱۰ ۱۳۹۶/۶/۲۸
طبق اطلاعی که در مورد تبلت ها گرفتم قرار است اعضای شورای شهر تبلت ها را پس دهند. عبدالله ناصری در رابطه با هزینه یک میلیاردی شهرداری جهت خرید تبلت و تغییر ماشین های شورای پنجم گفت: اعضای شورای شهر در حال حاضر هیچ ماشینی تحویل نگرفتند فقط تبلت ها را در اختیار دارند بهتر است اعضای شورای شهر با این نظام روتین مقابله کنند تا اعتماد هر چه بیشتر مردم را جلب کنند. تبلت ها را پس دهند و از ماشین های شورای قدیم استفاده کنند ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان ادامه داد: چنین روال کاری در سه قوه، دستگاه های انتظامی، اداری و همچنین شهرداری وجود دارد. این پدیده اگر چه به قطع و یقین پدیده روتین و معمولی است اما در اختیار و انتخاب خود افراد است که از این وسایل دولتی استفاده کنند یا وسایل شخصی و سابق خودشان. وی ادامه داد: نقد اجتماعی به این هزینه ای که صرف خرید تبلت ها و وسایل نقلیه شد اگر چه وارد است، اما این مقوله به هیچ وجه شباهتی با املاک یا حقوق نجومی یا موضوعات دیگری از این قبیل که باعث بحران سازی در جامعه ای که از نظر اقتصادی و شغلی با مشکلات زیادی روبه رو است، ندارد و ماهیتا از آن موضوعات متفاوت است. این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: هر کدام از اعضای شورای شهری که انتخاب شدند و در یک روز رسمی کار خود را آغاز کردند تا به مدت 4 سال نماینده و منتخب مردم در شورای شهر فعالیت کنند این اعضا حقوقی دارند و رفت و آمد با وسیله نقلیه شهرداری جزو حقوق آنهاست اما حق انتخاب استفاده از این وسایل هم با خود آنهاست. وی اضافه کرد: اما اینکه دستگاه مربوطه و ماشین ها را هر دو سال یا 5 سال یکبار تعویض کنند؛ معتقدم این تغییرات باید با حداقل هزینه های عمومی مدیریت شود بنابراین ماشین هایی که در سطح شهر و نه در خارج از شهر تردد می کنند استهلاکی ندارد که نیاز به تغییر داشته باشند و هزینه ای اضافی پرداخت شود. ناصری توصیه کرد: بهتر است رسانه ها در مورد این موضوع موج آفرینی و هیجان زدگی ایجاد نکنند تا این پیشامد در اذهان عمومی تداعی بعضی از کارها غلطی که در گذشته چه با وجهه قانونی چه غیرقانونی و غیر اخلاقی مثل فیش های نجومی و املاک نجومی مقایسه نشود چون اعضای شورای شهر طبیعتا از یک سری مزایا برخوردار هستند. او اشاره کرد: در مورد تبلت ها؛ پدیده سمبلیکی که این روزها همه در اختیار دارند و اتفاقا چون گنیجینه شخصی محسوب می شود بهتر است افراد از تبلت های شخصی خودشان استفاده کنند تا در سابقه تاریخی و مدیریتی خودشان ثبت و ماندگار شود. و آنها را جزو اموال خریداری شده شهرداری و دولت به بیت المال شهرداری برگردانند خودشان را مبرا و شایستگی اخلاقی خودشان را نشان دهند. ناصری اطلاع داد: تا جایی که خبر دارم اعضای شورای شهر در حال حاضر هیچ ماشینی تحویل نگرفتند فقط تبلت ها را در اختیار دارند که این هم جزو روال روتین شهرداری صورت گرفته اما بهتر است اعضای شورای شهر با این نظام روتین مقابله کنند تا اعتماد هر چه بیشتر مردم را جلب کنند. تبلت ها را پس دهند و از ماشین های شورای قدیم استفاده کنند طبق اطلاعی که در مورد تبلت ها گرفتم قرار است اعضای شورای شهر تبلت ها را پس دهند. وی در پایان مطرح کرد: من اگر جای رئیس اعضای هیئت رئیسه باشم مساله مربوط به خرید ماشین ها را مطرح و رضایت 21 نفر نماینده را جلب می کنم که هزینه انجام شده به بیت المال شهرداری برگردد و از همین ماشین های سابق استفاده شود.
حسنی۱۰۶۰۱۶۱۲:۰۳:۳۷ ۱۳۹۶/۶/۲۹
هر تبلت چهار میلیون و ششصد هزار توماآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآن ؟؟ چه خبره ؟ تبلت خوب حدود یک میلیون تومنه لبتاپ خوب هم حدود 2 - 3 میلوین تومنه آقای دکتر توکلی لطفا این را نیز همانن پیگیری املاک نجومی که آقای دکتر قالیباف مکاتبه کردین با شهردار مکاتبه نمایین چه تبلتی خریدن که 4.5 میلیون پولشه ؟ در ضمن اینها نماینده مردم هستن یعنی بجای من و شما رفتن توی شورا تا از حقوق مردم عادی دفاع کنن . مشکلات روزمره مردم حل فصل شود نباید که برای خودشون امتیازات ویژه در نظر بگیرن با دستورات مقام معظم رهبری در برخورد با فساد و ویژه خواری مغایرت دارد مگر مولا علی(ع) به برادر خودش پول از بیت المال داد یا آهن گداخته داد ؟؟؟ نمی توانست به برادر خودش امتیازات ویژه ای بیت المال بدهد !!!؟؟
ناشناس۱۰۶۲۳۳۱۷:۰۰:۳۹ ۱۳۹۶/۶/۲۹
به لیستی که رای دادین امیدوار باشین...
ناشناس۱۰۵۴۰۶۱۶:۲۸:۰۵ ۱۳۹۶/۶/۲۸
همین که الان این خودروها رو فرسوده اعلام کردن این نشون میده پس افراد دور قبل چه آدمای خوبی بودن که از این خودروهای فرسوده استفاده میکردن جدیدیا زود تکلیف کار رو روشن کنید بالاخره قبلیا خوب بودن یا شما خوبین؟
ناشناس۱۰۵۴۳۴۱۷:۰۶:۴۰ ۱۳۹۶/۶/۲۸
نه لابد انتظار داشتی قبلیا تو چهارسال دوبار ماشین عوض کنن؟ اگر راست میگی چرا دوره قبل از ماشینای دوره ماقبل استفاده نکردن؟ هر چی به اصلاح طلب برسه بد میشه؟
ناشناس۱۰۵۴۰۸۱۶:۲۹:۲۸ ۱۳۹۶/۶/۲۸
تبلت چهارمیلیون تومانی احتمالا جزو مدلهای خیلی تاپ بازار هست وگرنه با تبلت یک میلیون تومانی هم میشد کاراداری کرد .البته این تبلتها در اختیار فرزندان نمایندگان دلسوز قرار میگیره تا چهارسال دیگه هم کاملا ازرده خارج هست پس اشکالی نداره مال شورا بشه دوباره.وقتی از کمبود بودجه حرف میزنیم مردم در ایستگاه اخر همیشه تاوان باید بدن اما اون نماینده عزیز که با کلی شعار عدالت واسلام راس کار اومده باید همه چیز داشته باشه .از دکوراسیون مجلل اتاقش با مبلمان مدرن وکولر اسپیلت وماشین وخلاصه همه چیز .بعد از چهارسال هم اگرزرنگ باشند خودشون روبارانت به وزارت خونه ها وکلا شرکتهای دولتی وصل میکنند ومثل اختاپوس از مال مردم می خورند .باور کنید ایران ده هزار تا مدیر داره که تو یک حلقه بسته راس کارند وهشتاددرصدشون هیچ خاصیتی ندارند .امیدی به اصلاح این مملکت نیست.
ناشناس۱۰۵۴۱۱۱۶:۳۳:۵۳ ۱۳۹۶/۶/۲۸
اینکه لپ تاپ پس از 4 سال تعویض شود منطقی است، پیشرفت تکنولوژی چنین نیازی ایجاد می کند، ولی خودرو 4 ساله چه نیازی به جایگزینی دارد؟!!
ناشناس۱۰۵۴۲۷۱۶:۵۹:۱۴ ۱۳۹۶/۶/۲۸
ناشناس جان گفته تبلت نه گفته لپ تاب تازه اگر هم لپ تاب هم باشه با یک لپ تاب یک و پانصد تا یک و هشتصد کارشون خیلی خوب را میافته نه چهار و پوصد تومنی
ناشناس۱۰۵۴۴۳۱۷:۲۰:۴۳ ۱۳۹۶/۶/۲۸
ببخشید اشتباه من این بود که در نظر نگرفتم افرادی که نوشته ام را می خوانند ممکن است آشنایی کمتری از من نسبت به بازار دارند. از آنجا که عنوان شده سیستم اتوماسیون قرار است راه اندازی شود و از آنجا که در کشور ما شرکت های فعال در این زمینه اکثرا زیرساخت ویندوز یا در نهایت PHP کار می کنند، بنابراین تبلتی که بخواهد نزدیک به 5 میلیون قیمتش باشد همان سرفیس ماکروسافت است، که در واقع برای کاربر نهایی (کسی که برنامه نویس یا گرافیست یا گیمر حرفه ای نیست)، دقیقا همان تکنولوژی جدید است که من اشاره کردم و با حجم و وزن کمتر و کارایی و سرعت بالاتر جایگزین لپ تاپ می شود! می بینید، نیازی به طعنه به من وخطاب کردن با عنوان ناشناس جان نبود، من و شما تنها نام کاربری نساخته ایم وگرنه از طریق آ پی برای مسئولین در صورت لزوم اصلا ناشناس نیستیم!
احمد۱۰۵۸۹۷۰۹:۳۰:۴۸ ۱۳۹۶/۶/۲۹
عذرخواهی می کنم به عنوان یک متخصص نرم افزار و it الان اتوماسیون های جدید تحت وب هستند و به سیستم عامل خاصی وابسته نیستند . در ضمن با یک سیستم متوسط هم میشه این اتوماسیون ها را اجرا کرد
ناشناس۱۰۵۴۷۱۱۷:۵۷:۵۲ ۱۳۹۶/۶/۲۸
دكتر جان، احتمالا از اين تبلتهاي ماكروسافت هستش كه تمام قابليتهاي لب تاپ رو داره
رضا۱۰۵۴۸۴۱۸:۱۴:۴۸ ۱۳۹۶/۶/۲۸
ببخشید الان این دوستان قرار از چه تکنولوژی هایی در امور شهری استفاده کنن که تبلت 4 میلیونی داره ولی تبلت یک میلیونی نداره؟
ناشناس۱۰۵۷۱۹۲۳:۳۹:۳۶ ۱۳۹۶/۶/۲۸
دادا مگر همه مامورين دولت تبلت دارن كه اينا داشته باشن ، اونم گرونترين تبلت موجود بازار، خوبه شما نگاهي به مجلس نمايندگان دولت فخيمه انگليس بياندازيد، همه نماينگان مثل بچه مدرسه اي روي نيمكتي مي شينند كه حتي يك ميز ساده هم جلوشون ندارند، مجلس ماروهم نگاه كنيد ، فقط هزينه فضاي سبز داخل مجلس برابر هزينه كل پارلمان انگليسه، خوب وكيل مردم كه اين باشه از شوراي شهر چه انتظاري غير از اين ميره ،
ناشناس۱۰۶۰۰۹۱۱:۴۷:۵۲ ۱۳۹۶/۶/۲۹
مگه میخوان چ کار نرم افزاری پیچیده ای انجام بدن ک حتما باید بروز باشه?
شهروند تهرانی ولنجک نشین متنفر از مفت خوری۱۰۵۴۱۶۱۶:۴۴:۴۴ ۱۳۹۶/۶/۲۸
آقای محسن رفسنجانی ! آقای رئیس !!! چطور برای کارمندان شهرداری که برای مراسم اربعین به عراق میرون از امسال حق ماموریت و اضافه کار نیست ولی برای رفاه خودتون از همون ثانیه اول ، تبلت نو و پژو پرشیای صفر هست ؟!!!!!!!!!!!!!!! حواست باشه که مردم تهران حواسشون به این چیزا هستا
کارشناس به درد بخور۱۰۵۴۹۰۱۸:۱۶:۵۳ ۱۳۹۶/۶/۲۸
به نظر بنده نه اضافه کار و حق ماموریت و نه پرشیای صفر
ناشناس۱۰۵۹۱۴۰۹:۵۴:۲۸ ۱۳۹۶/۶/۲۹
یعنی واقعا کارکنان شهرداری که میرفتن کربلا بهشون حق ماموریت و اضافه کار میدادن؟ کاش همه چیز رو لوث نکنیم. کربلایی که برای حق ماموریت و اضافه کار باشه نرفتنش بهتره
40 ساله مجرد!۱۰۵۴۱۸۱۶:۴۶:۴۹ ۱۳۹۶/۶/۲۸
بیچاره ما مردم که برای 1000 تومن باید صدجور پشتک وارو بزنیم و دستمون به هیچ جا هم بند نیست و هیچ آینده ای هم نداریم هیچ...
شهروند تهرانی۱۰۵۴۱۹۱۶:۴۸:۴۳ ۱۳۹۶/۶/۲۸
جناب هاشمی خداوکیلی پراید 75 هم زیاده برای شما عزیزان به فکر کار باشید برای تهران نه رفاه و تجمل برای اعضاء شورا
رضا رمضی۱۰۵۴۵۲۱۷:۳۳:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۸
باید نفری یه پژو 504 بهشون میدادن
ناشناس۱۰۵۴۲۱۱۶:۴۹:۳۲ ۱۳۹۶/۶/۲۸
اعضای شورای شهر به فکر مقابله با سفید بالک ها باشن نه پرشیای صفر
ناشناس۱۰۵۴۲۲۱۶:۵۴:۴۹ ۱۳۹۶/۶/۲۸
تبلت 4 و نیم میلیونی برای دسترسی و چک کردن کارتابل!!!!!! بابا لپ تاپ های خوبی رو که ما تو دانشگاه باهش ران های سنگین اجرا می کنیم این قیمت نیست. اینها می خوان با این تبلت ها دقیقا چکار کنند؟
ساکن شهر ری۱۰۵۴۲۳۱۶:۵۵:۳۷ ۱۳۹۶/۶/۲۸
تجمل گرایی توی خون این جماعته
یک شهروند۱۰۵۴۲۴۱۶:۵۵:۴۰ ۱۳۹۶/۶/۲۸
خیلی خوبه که کارها بروز بشه و با علم روز پیش بریم ولی واقعا نیاز بود تبلت 4 میلیونی بخرند خوب یک تبلت یک تا یک و پانصد هم میشد بخرند و در ضمن برای اتومبیل هم مگر خودشون اتومبیل ندارند . حالا گیریم نخواهند از اتومبیل شخصی خودشان برای کارهای شورا استفاده کنند که البته همین هم جای گله داره ولی بماند . چرا پراید نگرفتند تا مردم رو بیشتر درک کنند و ببیند که مردم چی میکشند.....
ناشناس۱۰۵۴۳۰۱۷:۰۰:۵۸ ۱۳۹۶/۶/۲۸
بیت المال رو کردن بیت الحال.
ناشناس۱۰۵۴۳۷۱۷:۱۱:۰۸ ۱۳۹۶/۶/۲۸
همه این کارها دوره های قبل هم انجام شده، حالا به این دوره رسید صدا اصولگراها درامد. البته از خوش اشتهایی این دوستان شورای شهری هم نباید گذشت. یه تبلت یکی دومیلیونی هم جوابگوی کارشون بود نیازی به تبلت 4 میلیونی نیست.
ناشتاس۱۰۵۴۴۲۱۷:۱۸:۱۱ ۱۳۹۶/۶/۲۸
اين قبيل كارها فقط غارت بيت المال است ، اين اعضاي محترم به جاي حل مشكلات شهر ، فقط به فكر تجمل گرايي و رفاه خودشان هستند ،
ایرانی ایرانی بخر۱۰۵۴۵۳۱۷:۳۵:۵۵ ۱۳۹۶/۶/۲۸
باید برای ایاب و ذهابشون به هر 21 نفر از رئیس گرفته تا نفر آخر یک دوچرخه ساخت ایران تعلق بگیره
ناشناس۱۰۵۴۵۸۱۷:۴۱:۱۱ ۱۳۹۶/۶/۲۸
همین کارها رو می کنید که دوره بعد به هیچ کدومتون رای نمیدیم. ارزش خودتان را به یک تبلت نفروشید.
ناشناس۱۰۵۴۹۸۱۸:۴۰:۰۹ ۱۳۹۶/۶/۲۸
خودشان تبلت،لپ تاب و خودرو دارند،از همان ها استفاده کنند.آب الودهiخاک آلوده،پارازیت ها،مگس های سپید که برای تندرستی زیان آورند و شش ها را بیمار می کنند.این ها را درست کنید.
فرناز۱۰۵۵۱۸۱۸:۵۶:۴۶ ۱۳۹۶/۶/۲۸
در دوره های قبلی شورای شهر هم از این داستان ها بوده، ولی جار و جنجال اینجوری نداشت
سرباز ولایت۱۰۵۶۸۱۲۳:۰۰:۰۷ ۱۳۹۶/۶/۲۸
فکر کن یه درصد...
ناشناس۱۰۵۹۹۹۱۱:۳۴:۴۶ ۱۳۹۶/۶/۲۹
مردم الان آگاه تر هستند نسبت به 4 سال قبل!
همشهری۱۰۵۵۷۸۲۰:۰۵:۳۷ ۱۳۹۶/۶/۲۸
21 دستگا پزو پارس با قیمت 38500000 که 900 میلیون نمیشه
ناشناس۱۰۶۰۷۵۱۳:۵۵:۱۷ ۱۳۹۶/۶/۲۹
بیست تا چهل میلیون میشه هشتصد میلیون مجید جان دلبندم بیست تا تبلت 4میلیونی هم میشه هشتاد میلیون میشه نهصد میلیون کلاس چندمی شما؟؟؟
حمید۱۰۷۰۶۸۱۳:۰۵:۲۸ ۱۳۹۶/۶/۳۱
اتفاقا بیسواد معلوم شد کیه اگه درست نگاه کنی باسواد!!!! دو تا درخواست وجهه یکیش 96 میلیون تومان برای تبلت و یکیش 900 میلیون تومان برای پرشیا .. یه چشم پزشکی هم بری بد نیس
ناشناس۱۰۵۶۵۱۲۲:۱۲:۰۸ ۱۳۹۶/۶/۲۸
مگه تو قانون شورای شهر ننوشته که کار شورای،شهر کاری بدون حقوق و مزایا هست ؟
ناشناس۱۰۵۶۶۳۲۲:۲۹:۱۸ ۱۳۹۶/۶/۲۸
كاش بجاي تلاش براي رفاه بيشتر براي اعضاي شوراي جديد كه معلوم نيست به اندازه حقوقشان براي مردم كار كنند يا نه براي رفع مشكلات شهري تلاش نمايند
ناشناس۱۰۵۶۶۴۲۲:۳۴:۴۹ ۱۳۹۶/۶/۲۸
البته یادمان باشد نام کامل شورای شهر عبارت است از شورای شهر تهران .
سرباز ولایت۱۰۵۶۷۹۲۲:۵۸:۵۷ ۱۳۹۶/۶/۲۸
اینو یک ماه پیش گفتم خداحافظ تهران خداحافظ تهران زیبا و خداحافظ......
ناشناس۱۰۵۷۲۰۲۳:۴۰:۰۳ ۱۳۹۶/۶/۲۸
آفتابه لگن هفت دست شام و ناها ر هیچی ؟؟؟؟
محمد منفرد۱۰۵۷۴۴۰۰:۲۲:۵۳ ۱۳۹۶/۶/۲۹
متاسفانه افراد شایسته و لایقی برای عضویت در شورای شهر تهران انتخاب نشده اند. وضعیت اسفناک تهران با انتخاب این افراد بدتر خواهد شد. در هیچ جای دنیا بغیر از ایران با هزینه بیت المال برای اعضای شورای شهر ماشین خریداری نمیشود. تا کی باید این رانتخواریها و سوء استفاده ها از بیت المال ادامه داشته باشد؟
شریف۱۰۵۷۵۴۰۰:۵۳:۵۲ ۱۳۹۶/۶/۲۹
حالا مشخص شد که بعضی اصولگراها حرف حق میزدندمن فکر میکنمتازه ال کاراست باید چراغ برداشت دبدنبال قبلی ها گشت .
ناشناس۱۰۵۷۷۹۰۲:۲۷:۲۱ ۱۳۹۶/۶/۲۹
مگر این عزیزان خودشان ماشین یا موبایل نداشتند که وجوه عمومی را صرف این قبیل خاصه خرجی ها میکنند ؟ آیا شهروندان تهران راضی هستند. آیا هیچ کس در تهران گرسنه یا بیمار نیست که در اولویت باشد. آیا این مصارف شرعا حلال است؟ لطفا در صورت امکان جناب آقای دکتر توکلی و دوستان عزیز سازمان دیدبان شفافیت پاسخ بفرمایند.
محمد امین۱۰۵۷۸۵۰۴:۰۷:۲۶ ۱۳۹۶/۶/۲۹
وسیله نقلیه نو و تبلت پیشرفته درخدمتشون باشه مشکلی نیست چون بعضی هاشون ماشین خودشون باکلاس تره. اما اونچه مهمه فعالیت هاشونه! یک تصمیم شهری نسنجیده ده ها و صدها میلیارد هزینه به شهر تحمیل میکنه و بعضا هیچوقت نمیشه جبرانش کرد. مثل برج سازی های روی ارتفاعات و کانال های ورود باد به تهران!
ناشناس۱۰۵۷۹۴۰۶:۰۶:۱۶ ۱۳۹۶/۶/۲۹
منتخبین و مسئولین برای سرمشق و تشویق به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی می باید از خودروهای داخلی استفاده کنند.
بنذه خدا. اصل۱۰۵۸۰۶۰۷:۰۷:۰۴ ۱۳۹۶/۶/۲۹
نتیجه لیستی رای دادن همینه. فعلا روز خوشتنونه
ناشناس۱۰۵۸۲۶۰۷:۴۹:۴۱ ۱۳۹۶/۶/۲۹
دست وپا زدن برای عضویت در شورای شهرویاهر جا ونهاد دیگر بالاخره آشکار ونهان یک چیزهایی داره..از اتوموبیل وتبلت فقط در کار اداری استفاده خواهد شد؟.( همانند روشنایی چراغ مولا علی )؟.رسیدگی باین مقولات همانند آن گشورغیرمسلمان واستفاده همسرآن مسئول ازتلفن دولتی برای کار شخصی است؟.خداعاقبت مارا ختم بخیر بگرداند. اسلام بذات خودتداردعیبی هر عیب که هست از مسلمانی مااست.
ناشناس۱۰۵۸۵۰۰۸:۲۶:۰۹ ۱۳۹۶/۶/۲۹
ببخشید اون خودروها و لپ تاپ های دوره قبل که تحویل داده شده کجا استفاده خواهد شد؟
ناشناس۱۰۵۹۰۵۰۹:۴۲:۵۹ ۱۳۹۶/۶/۲۹
چرا اینقدر ریخت و پاش؟با این هزینه چندتا کارگاه بزنند و برای چندین نفر شغل ایجاد کنند!
حمید۱۰۶۰۱۳۱۱:۵۹:۰۳ ۱۳۹۶/۶/۲۹
واقعا متاسفم از رایی که بهتون دادم یعنی انقدر شما ندار و نیازمند هستید که از تبلت و ماشین اداری استفاده کنید از همین جا دارید زاویه میگیرید به دیگران و گذشته کار نداشته باشید به مفهوم اول انقلاب برگردید و سرتون را بگیرید بالا و به ملت بگید شجاعانه اشتباه کردید
ناشناس۱۰۶۱۰۴۱۴:۳۱:۴۴ ۱۳۹۶/۶/۲۹
حقیقت اینه هرچقدر از رای به کاندیدای اصلاح طلب در ریاست جمهوری خوشحالم از لیست شورا متاسف هستم اقایان نیامده فساد و رانت را شروع کردند ای کاش گروهی بود و تحقیق میکرد در زمانی که ملک مدنی تراکم را در تهران ممنوع کرد روزهای قباش چه افرادی میلیونها متر اپارتمان خریدند و شبانه با رشد 4 برابری قیمت مواجه شدند در خبرها امد اقای نجفی برای جلوگیری از فسار ارایه تراکم سیار و هولوگرام را ممنوع کرد به جز هولوگرام قدیمی!! ای کاش اقای توکلی میرفت و تحقیق میکرد و میدید چه افرادی قبل این دستور میلیونها متر مربه هولوگرام خریدند و حالا به قیمت گران میفروشند شک نکنید فردا و پس فردا چلوی تراکم را هم میگیرند
ناشناس۱۰۶۲۶۳۱۷:۵۴:۵۱ ۱۳۹۶/۶/۲۹
متاسفم بهانه ای واسه حمله به اصلاح طلب ها این در تمام ادارات مرسوم است خودروها بعد از5 سال مستهلک و به مزایده گذاشته میشوند.هزینه نگهداری زیاده خدا خیرشون بده که پژو پارس خریدن و خارجی نه .....شما ماشین و تبلتت رو هر چهار سال عوض نمیکنید؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۰۷۴۳۰۱۰:۳۰:۳۲ ۱۳۹۶/۷/۱
هزارن اتوبوس واحد فرسوده را نمیبینی ؛ 5 سال سواری قبلی را میبینی .
ناشناس۱۰۶۳۵۹۲۱:۲۲:۵۷ ۱۳۹۶/۶/۲۹
کلا بعد انقلاب.. تو ابعاد مختلف تازگی نداره چیز جدیدی نیست راست میگه بنده خدا
مردم عادي۱۰۶۴۵۰۰۲:۰۶:۴۹ ۱۳۹۶/۶/۳۰
خلاصه همه فقط ..بفکر خودند ملت بدبخت هم بايد دنبال يه لقمه نون بدوند
ناشناس۱۰۶۸۱۶۱۸:۵۴:۲۹ ۱۳۹۶/۶/۳۰
تقریبا تمام این اعضای شهر قبلا دارای شغلهای دولتی بوده اند و تا بحال بارها از این ماشینها و تبلتها از پول بیت المال به آنها داده شده ... اینها اگر واقعا برای حل مشکلات مردم و شهر تهران آمده اند باید این ماشینها و تبلتها رو برگردونن. بخدا مردم راضی نیستند. اینها با این حقوق و مزایای کذایی که از پول بیت المال دریافت میکنند چرا از جیب مبارک خودشون ماشین و تبلت نمیخرند؟!!
اس۱۰۷۱۶۶۱۸:۲۸:۴۳ ۱۳۹۶/۶/۳۱
میشه یکی از اون تبلت هاو ماشین ها رو پیش ما هم امانت بگذارند؟! بخدا ما هم امانت دار خوبی هستیم الله اکبر ! میگه اینا پیش اعضا امانته؟! مردم رو چی فرض کرده؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین