با میکروفون یقه‌ای، دنیای صدا را به تسخیر خود در آورید!

گزارش بازرگانی، ۲۸۸۸۸۰،   4030226022

میکروفون های یقه ‏ای؛ افزایش کیفیت خروجی صدا با این میکروفون ها

تولید محتوای ویدئویی و صوتی به یکی از پردرآمدترین شغل‏ های جهان تبدیل شده است و بسیاری از افراد در ایران نیز از طریق این فعالیت‎ کسب درآمد می‏کنند. اما تولید محتوای ویدئویی و صوتی بدون استفاده از تجهیزات مدرن و باکیفیت روز جهان، به هیچ عنوان کیفیت مناسبی نخواهد داشت. یکی از ابزارهای تولید محتوا که باید در این حوزه مورد استفاده قرار بگیرد، میکروفون های یقه ای هستند.

میکروفون‎های یقه‏ای؛ افزایش کیفیت خروجی صدا با این میکروفون‎ها

این میکروفون‌ها باعث بالا رفتن کیفیت صدای شما در پادکست ها و ویدئوهایی که ضبط می‎‌کنید می‎شود. میکروفون های یقه‎ای دارای مدل های متفاوتی ‎هستند که مجموعه های زیادی در کشور، فرآیند خرید این میکروفون ها را به مشتریان ارائه می‎کنند

‎برترین انواع میکروفون های یقه ‏ای به همراه کاربرد و مشخصات آن‏ ها

میکروفون های یقه‎ای این روزها به یکی از تجهیزات ضروری برای محتواهای صوتی و ویدئویی تبدیل شده‎اند و در موارد بسیار زیادی کاربرد دارند. استفاده از این وسیله و نصب آن بر روی پیراهن موجب می‎شود که افراد ساده‎تر حرکت کنند و آزادی عمل آن‎ها نیز افزایش یابد. در سال‎های گذشته با توجه به اینکه اغلب میکروفون‎ها سیم‎دار بودند و مجری‎های تلویزیون به اجبار این میکروفون‎ها را باید حمل می‎کردند.

اما با روی کار آمدن میکروفون های یقه ‎ای مختلف، مجری‏ ها و تولیدکنندگان محتوا با چنین مشکلاتی مواجه نمی‎شوند و تمرکز آن‎ها به طور کامل بر روی اجرا خواهد بود. اکثر میکروفون های بلوتوثی با استفاده از دو آنتن تولید می‎شوند که یکی از این آنتن‎ها بر روی فرستنده و دیگری نیز بر روی گیرنده قرار می‎گیرد.

کاربردهای میکروفون های یقه ‎ای متعدد است که برای مثال می‎توان به استفاده در برنامه‏‎های زنده تلویزیونی اشاره کرد. علاوه بر این میکروفون های یقه‎‌ای در همایش و جشنواره‎ها‏ی مختلف نیز مورد استفاده قرار می‎گیرد. دیگر کاربردهای این میکروفون‎ها شامل مواردی مثل تولید محتوای ویدئویی، تولید مستندهای مختلف، ساخت پادکست، مصاحبه، ساخت موسیقی و ... می‎شوند. اگر قصد آشنایی با برترین میکروفون‌های یقه‎ای را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

میکروفون بی سیم بویا مدل BOYA BOYALINK

میکروفون یقه‏‎ای بویا BOYALINK در لیست بهترین میکروفون های بویا است. این میکروفون دارای قابلیت‎های جذابی است که این قابلیت‌های شامل مواردی مانند وزن سبک و کیفیت بالای خروجی صدا می‏شوند. شما با استفاده از این محصول می‎توانید به همراه گوشی یا دوربین به صورت همزمان صدای دو نفر را ضبط کنید. این میکروفون قابلیت 30 ساعت شارژ به وسیله کیس و همچنین 10 ساعت شارژ به تنهایی را دارد.

از خصوصیات دیگر میکروفون یقه‎ای بویا BOYALINK می‎‌توان برد 100 متری بی‎سیم، برخورداری از پورت شارژ USB-C، گیرنده 2 کانال، دارای کیس و باتری‎‌های درونی قابل شارژ، 6 سطح گین مختلف و ... اشاره کرد.

سایر قابلیت‎ها میکروفون یقه‎ای BOYA BOYALINK:

  • دارای 2 فرستنده به همراه میکروفون‎های داخلی
  • برخورداری از گیرنده 2 کانال
  • کانکتورهای 3.5 میلی‎متری با قابلیت تعویض
  • دارای پورت USB-C و چراغ‎ نشانگر

میکروفون یقه ای بی سیم Rode Wireless Go ii

یکی از برترین مدل‎های میکروفون های یقه‎ ای، مدل Rode Wireless Go ii است. برای به‎کارگیری این محصول در تولید محتوای ویدئویی شما کار دشواری ندارید، چرا که کاربری این میکروفون بسیار ساده است. شما با استفاده از گیره قرار گرفته در قسمت پشتی این میکروفون می‎توانید آن را بر روی پیراهن خود وصل کرده و استفاده کنید. میکروفون یقه‎ای Rode Wireless Go ii از دو فرستنده و ریکوردر برخوردار است و تنظیمات منو نیز ندارد.

میکروفون یقه ای بی سیم Rode Wireless Go ii

این محصول برای ضبط کردن صدای دو نفر بسیار مناسب است و قابلیت اتصال آن با جک 3.5mm نیز فراهم می‏‎باشد. جالب است بدانید که میکروفون یقه‎ای Rode Wireless Go ii تا 7 ساعت می‎تواند به ضبط صدا با فرمت غیر فشرده بپردازد. خروجی صدای این ابزار تولید محتوا استریو یا دو کانال مونو است. شما می‏‎توانید با استفاده از کابل USB این میکروفون یقه‎ای را شارژ کنید و از امکانات پرتعداد آن بهره‎ ببرید.

برخی از جذاب‎ترین ویژگی‎های این میکروفون:

  • تنظیمات و قابلیت‎های وسیع به وسیله نرم‎افزار
  • امکان بالا بردن سیستم ضبط صوت تا هشت عدد میکروفون
  • موارد استفاده پرتعداد
  • شارژ سریع
  • نصب آسان
  • برخورداری از برد 200 متری

میکروفن تایپ سی مدل وایرلس کیس دار دوتایی

یکی دیگر از بهترین میکروفون های یقه ‎ای محبوب در بازار میکروفون تایپ سی کیس‌دار دوتایی نام دارد. این میکروفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و خروجی صدا آن فوق‎العاده رسا است. نصب این تجهیزات تولید محتوا بسیار سریع می‎باشد و استفاده از آن نیز پیچیدگی ندارد.

این میکروفون به طور اختصاصی برای گوشی‎هایی که پورت تایپ سی و لایتنینگ دارند، ساخته شده است. میکروفون تایپ سی مدل وایرلس کیس‌دار دوتایی گزینه‎ای ایده‎آل برای مجری‎های تلویزیونی است، چرا که از دو گیرنده جهت انجام مصاحبه برخوردار است.

ست میکروفن یقه ای بیسیم مدل hero K9 Dual Lightning

در سال‎‌های گذشته اهمیت استفاده از میکروفون های که وزن پایینی برخوردار هستند، بیشتر شده است. یکی از جذاب‎ترین و سبک‎ترین میکروفون‎‌های یقه‏‎ای موجود در بازار، مدل hero K9 Dual Lightning می‎باشد. این میکروفون را می‏‎توان به عنوان مناسب‏‎ترین انتخاب برای استفاده در جلسات کاری، ساخت پادکست، مصاحبه و همچنین سخنرانی در همایش‎ها به شمار آورد. جالب است بدانید که وزن این میکروفون کاربردی فقط 10 گرم است و از ابعادی معادل ۶۰x۱۰x۱۰ میلی‌متر نیز برخوردار است.

میکروفن یقه ای بی سیم بویا BY-WM3T2-D1

اگر قصد خرید بهترین میکروفون یقه‎ای را دارید، انتخاب مدل BOYA BY-WM3T2-D1 می‎تواند فواید زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. این مدل از میکروفون‎ها یکی از جذاب‎ترین تولیدهای برند بویا به شمار می‎آید که علی‎رغم کیفیت بالایی که دارد،

قیمت آن بسیار مناسب و مقرون‌به‎صرفه است. سیستم این میکروفون یقه‎ای بی‏سیم دو کاناله 2.4 گیگاهرتز می‎باشد و سازگاری قابل توجهی با گوشی‎های هوشمند آیفون دارد. این ابزار تولید محتوا از یک میکروفون درونی Omnidirection جهت دریافت صوت 360 درجه برخوردار است و همچنین قابلیت حذف نویز قابل انتخاب را هم دارد. میکروفون یقه‎ای خصوصیات فنی مثبتی دارد که برای مثال می‌توان به استحکام بالای آن اشاره کرد.

میکروفن یقه ای بی سیم بویا BY-WM3T2-D1

سایر خصوصیات این میکروفون‎ها به شرح زیر هستند:

  • اتصال سریع و ساده
  • وزن سبک و زیبایی ظاهری
  • متصل شدن گیرنده به وسیله Lightning
  • قابلیت تامین برق فرستنده با استفاده از باتری داخلی 10 ساعتی در روز

خرید برترین میکروفون های یقه ای از فلاشیران به صورت آنلاین

چنانچه قصد خرید میکروفون یقه ای با برندهای معتبر و سطح کیفی فوق‎العاده را دارید، پیشنهاد ما این است که به سایت فلاشیران سر بزنید. این سایت سال‎هاست که در زمینه فروش انواع میکروفون از جمله میکروفون های یقه‎ای فعالیت دارد و همواره به فکر رضایت کامل مشتریان خود بوده است. فرآیند خرید آنلاین از فلاشیران به سرعت انجام می‎شود و شما با مشاهده تنوع میکروفون های یقه‎ای در این سایت حیرت‎زده خواهید شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. ابلاغ قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا دو هفته دیگر

  2. سردار رادان: رسیدگی به وضعیت حجاب مطالبه مردمی بود

  3. شهادت رئیسی و خودفرهیخته پنداری برخی از ما !

  4. رئیس‌جمهور بعدی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. برای مقاصد خود، از شهادت رئیس‌جمهوری هم نمی‌گذرند!

  6. گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/ انتقاد رسانه اصولگرا از سوءاستفاده انتخاباتی از شهادت رئیسی

  7. علی لاریجانی اعلام کاندیداتوری کرد

  8. چرخش راهبردی یک کشور عربی در مقابل ایران

  9. بازخوانی یک جنجال قابل‌تامل در ماجرای یافتن بالگرد رئیس جمهور

  10. لطفاً شوق خدمت نداشته باشید!

  11. سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود

  12. همه چیز برای فروش !

  13. بی‌تفاوتی به فقدان رئیس‌جمهور و تلقی فانتزی از امر ملّی

  14. حماس با دمپایی، اسیر اسرائیلی می‌گیرد

  15. علی لاریجانی: زمانی برای از دست دادن نداریم / مشکلات کشور حل‌ شدنی است

  16. آرایش انتخاباتی جناح‌های سیاسی در آستانه انتخابات/ اصلاح‌طلبان به موقعیت ۹۲ برمی‌گردند؟!

  17. «بیژن زنگنه» با این کارنامه رویش می‌شود نسخه هم بپیچد؟!

  18. فرانکنشتاین خاورمیانه!

  19. سعید جلیلی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

  20. پیشنهاد عجیب شریعتمداری به شورای نگهبان/ ابقای قالیباف در ریاست مجلس / آخرین گمانه‌زنی‌های انتخاباتی

  21. سانحه بالگرد شهید رئیسی و احتمالات/ «موج کوهستان» یعنی چه؟

  22. کیهان خطاب به لاریجانی: افتادن در تله برجام و برجامیزاسیون آمریکا و انگلیس، ارتفاع پست بود؛ پست‌ترین ارتفاع

  23. مانع عبور و‌ مرور غیرمجاز در استان سیستان‌و‌بلوچستان هستیم

  24. مقتدی صدر: سکوت بس است، سفیر آمریکا را اخراج کنید!

  25. و باز هم اعتبارنامه تاج گردون‌!

آخرین عناوین