فناورانه از پوست خود محافظت کنید

گروه فناوری الف،   3971204032

اولین و پیشرفته‌ترین ابزار مراقبت از پوست (Smarkin) تمامی لک‌ها و چین و چروک‌های صورت را با بهره‌گیری از فناوری های‌ پیشرفته تجزیه و تحلیل کرده و نقایص پوستی را درمان می‌کند.

روزنامه ایران نوشت: امروزه مراقبت صحیح از پوست به‌دلیل وجود ذرات سمی و خطرناک در هوا به یکی از دغدغه‌های بزرگ کاربران تبدیل شده است. برای حل این مشکل، دستگاه هوشمند Smarkin طراحی و ساخته شده است که با تجزیه و تحلیل و اسکن پوست، سلامت و زیبایی را به کاربران هدیه می‌دهد.

این سیستم هوشمند با بهره‌گیری از فناوری های پیشرفته‌ای همچون RF، EMS، MASS و LED راه حلی هوشمندانه برای مراقبت از پوست ارائه داده و با اسکن چهره کاربر تا حد قابل توجهی علائم پیری را از بین می‌برد.

این سیستم با تلفن همراه کاربران هماهنگ شده و تمامی نتایج حاصله از تجزیه و تحلیل پوست را به کاربر ارسال می‌کند. این دستگاه در ابتدا نوع پوست کاربر را تجزیه و تحلیل کرده و راه‌های هوشمندانه برای رفع نقایص پوستی و همچنین شادابی را به کاربر ارائه می‌دهد. کاربر پس از دریافت راه حل‌ها، مناسب‌ترین راه حل را برگزیده و با انتخاب گزینه مربوط سیستم را روشن می‌کند.

بنا به ادعای سازندگان این سیستم هوشمند، Smarkin قادر است چین و چروک، آکنه، چربی و دیگر نقایص پوستی را در یک روش هوشمندانه و عملی، کاهش دهد. این سیستم علاوه بر نفوذ فرکانس رادیویی RF به عمق ۴ میلی متری پوست، عضلات صورت را با الکترودهای دایره‌ای تحریک کرده و به کلاژن‌سازی پوست کمک شایانی می‌کند. این سیستم همچنین قادر به لیزر درمانی با امواج ۶۳۰ و ۸۵۰ نانومتری بوده و مشکلات پوستی از جمله لک و آکنه و...را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع می‌کند.

این سیستم هوشمند در حال حاضر در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر ۱۹۹ دلار پیش فروش می‌شود. زمان دقیق ورود این فناوری به بازارهای جهانی هنوز اعلام نشده است.