• فواید باورنکردنی مصرف پوست موز برای پوست

    فواید باورنکردنی مصرف پوست موز برای پوست

    پوست موز به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند ویتامین C، E، پتاسیم، و آهن، برای مشکلات پوستی مانند آکنه و التهاب مفید است. آنتی‌اکسیدان‌ها و کاروتنوئیدهای موجود در پوست «موز» از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کرده و به جوان‌سازی و تسکین گزش حشرات کمک می‌کنند.

  • ۹ علت پیری زودرس پوست چیست؟

    ۹ علت پیری زودرس پوست چیست؟

    ظهور زودرس چین و چروک‌های پوستی در سنین جوانی برای هر کسی ناخوشایند است و به همین علت افراد همیشه سعی می‌کنند با کمک کرم‌ها و لوسیون‌های ضد چروک تا جایی که می‌ توانند ظهور این چروک‌ها را به تعویق اندازند غافل از اینکه شاید طرز زندگی کردن و عادت‌های ما دلیل پیر شدن ظاهرمان باشد.

  • فواید معجزه‌آسای شیر برای سلامت پوست

    فواید معجزه‌آسای شیر برای سلامت پوست

    سلامت‌نیوز نوشت: نوشیدن شیر فقط برای ساختن استخوان ها و داشتن دندان های قوی نیست چرا که نوشیدن شیر می تواند به داشتن پوستی سالم و درخشان نیز کمک کند.

  •  ۵ عادت اشتباهی که سلامت پوست را به خطر می‌اندازد

    ۵ عادت اشتباهی که سلامت پوست را به خطر می‌اندازد

    تا زمانی که در سنین جوانی به سر می‌بریم پوست‌مان در وضعیت شادابی به سر می‌برد، اما به محض گذر از سنی خاص سلامت پوست هم تحت تاثیر قرار گرفته و ممکن است آسیب‌هایی به آن وارد شود؛ بنابراین لازم است با کنار گذاشتن برخی عادات غلط، در خصوص حفظ سلامت پوست کوشا باشیم.

  • ۵ ماده غذایی که بیشتر از آفتاب برای پوست ضرر دارد

    ۵ ماده غذایی که بیشتر از آفتاب برای پوست ضرر دارد

    همانطور که ما در معرض نور خورشید قرار می گیریم و از فصل تابستان لذت می بریم، به دلیل عوامل مختلفی مانند عرق، رطوبت و مصرف برخی غذاها، پوست ما بیشتر مستعد جوش و آکنه است. در حالی که نمی توانیم آب و هوا را کنترل کنیم، مطمئناً می توانیم آنچه می خوریم را کنترل کنیم. رژیم غذایی ما نقش مهمی در حفظ پوستی شفاف و درخشان به ویژه در فصل تابستان دارد.

  • خواص چای میخک ، از کاهش وزن تا سلامت پوست

    خواص چای میخک ، از کاهش وزن تا سلامت پوست

    چای میخک منبعی غنی از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است و خواص زیادی دارد.