جهانگیری: بخاطر مشکلات از ملت عذرخواهی می‌کنم

گروه سیاسی الف،   3970710057 ۴۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول رئیس جمهور با عذرخواهی از فشارهایی که به ملت ایران وارد می شود ابراز امیدواری کرد که با تلاش های همه مسئولان کشور، این فشارها کاهش یابد.

جهانگیری: بخاطر مشکلات از ملت عذرخواهی می‌کنم

به گزارش الف، اسحاق جهانگیری در آیین بهره برداری ۱۷۰۰ فضای آموزشی، ورزشی و پرورشی در سراسر کشور که با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین مدرسه ساز برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: از خیرین مدرسه ساز که برای اعتلای تعلیم و تربیت کشور خدمت بی منتی را انجام می دهند، تقدیر و تشکر کرده و با ابراز امیدواری از حضور خیرین در بخش سلامت و ورزش کشور، این فعالیت ها را برای آینده کشور مفید و مناسب دانست.

جهانگیری با اشاره به اینکه خلاقیت لازمه کار در آموزش و پرورش است، اظهار کرد: باید در برنامه های مدارس، معلمان و آموزش پرورش رویکرد اجرایی به خلاقیت برنامه ریزی شود.

وی گفت: در سال جدید تحصیلی علی رغم همه محدودیت های مالی که دولت داشته است، تلاش کرده تا بیشترین تخصیص بودجه را به آموزش و پرورش اختصاص دهد.

جهانگیری با اشاره به شرایط کشور گفت: ما در شرایط دشواری قرار گرفته ایم اما این امر به معنای بن بست نیست .

وی با اشاره به آگاهی از اینکه ما می دانیم ملت در دشواری هستند و با سختی زیاد زندگی می کنند گفت:  باید بدانیم ایران از ظرفیت های زیادی از نظر منابع انسانی و ثروت های طبیعی برخوردار است و به عنوان یک مسئول اجرایی که سال ها سابقه کاری دارم اطمینان دارم که در طول چند ماه خواهیم توانست بحران ها را سپری کنیم.

وی با عذرخواهی از فشارهایی که به ملت ایران وارد می شود ابراز امیدواری کرد که با تلاش های همه مسئولان کشور، این فشارها کاهش یابد.

گفتنی است در این مراسم معاون اول رییس جمهور در پی ارتباط مستقیم با چند استان کشور از جمله استان های خوزستان،  استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با تبریک آغاز سال تحصیلی به استان های کشور اظهار کرد: با افتتاح این پروژه ها در استان ها به بهبود کیفیت آموزش و پرورش استان ها کمک می شود.