نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک

  4050406010 ۰ نظر، ۳ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک، آتش‌بس و تفاهمنامه با ایران را نقض کرده است.

به گزارش تسنیم، رسانه آمریکایی صهیونیستی آکسیوس اعلام کرد: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است. 

همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد.