بقائی: صلح در منطقه با خروج آمریکا محقق می‌شود

  4050403106 ۰ نظر، ۲ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که صلح در منطقه تا زمان ادامه نظامی‌گری آمریکا محقق نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اظهارات تکراری و مداخله‌جویانه وزیر امور خارجه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان و فلسطین اشغالی، در شبکه ایکس نوشت:هیچ‌کس فریب چنین سخنانی نخواهد خورد.
 
او اضافه کرد: «صلح واقعی در منطقه ما تا زمانی که نظامی‌گری و مداخله‌جویی آمریکا ادامه دارد و نیابتی اشغالگر آن با مصونیت کامل به تحمیل جنگ‌های بی‌پایان بر منطقه ادامه می‌دهد و مرتکب نسل‌کشی و دیگر جنایات شنیع می‌شود، دست‌یافتنی نخواهد بود.»