کراتین مو چیست ؟ قیمت خرید و معرفی پر فروش ترین مواد کراتین مو در بازار

گزارش بازرگانی،   4010526024 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

 قیمت خرید و معرفی پر فروش ترین مواد کراتین مو در بازار کراتین روشی کاملا اصولی و حرفه ای با استفاده از مواد کراتینه مو برای درمان موهای آسیب دیده که باعث صافی و ابریشمی شدن و تقویت موها می شود . در این مقاله قصد داریم تا شما را ضمن آشنایی با کراتین مو با قیمت خرید پر فروش ترین مواد کراتین مو در بازار آشنا کنیم .

قطعا شخص شما هم این روزها اسم کراتین مو یا قیمت خرید کراتین مو و طرز استفاده از کراتین مو را زیاد شنیده یا تبلیغات آن را دیده اید ، اگر بخواهیم به صورت خلاصه عبارت کراتین مو  یا طرز استفاده از انواع کراتین مو را برای شما توضیح دهیم ،  "روشی کاملا اصولی و حرفه ای با استفاده از مواد کراتینه مو برای درمان موهای آسیب دیده که باعث صافی و ابریشمی شدن و تقویت موها می شود . "

کراتین مو چیست ؟

این تعریف ساده ای از کراتین مو می باشد که راحت این موضوع را متوجه خواهید شد .  حالا نیاز است که  بدانید کراتین به طور ذاتی و خدا دادی در موی انسان ها و حیوانات وجود دارد . این را باید گفت که ماده کراتین که با عمل کراتینه مو به موها اضافه می شود ماده ای است که باعث نرمی و ابریشمی شدن موها می شود . این را به خاطر داشته باشید هر چه میزان کراتین موجود در موهای شما بیشتر باشد ، موهای شما صاف تر و نرم تر هستند و هر چه این میزان کمتر باشد موها فرفری تر و سفت تر هستند .

کراتین مو چکار می کند ؟

حتما برای شما این سوال پیش آمده است که کراتین مو چکار می کند و چگونه عمل می کند . به صورت مفید ، خلاصه و دقیق عمل کراتین مو ، توسط فرد کراتین کار با استفاده از یه سری فرآیند ها مواد کراتین را به موهای شما تزریق می کند . که این مواد طبیعی باعث بهبود موهای آسیب دیده شما و همچنین صاف و ابریشمی شدن موها می گردد .

همانطور گفتیم کراتین مو با اضافه کردن انواع مواد کراتین به موهای آسیب دیده باعث درمان و بهتر شدن وضعیت کلی مو ، رفع آسیب های مو ، ابریشمی و صاف شدن می شود . اگر می خواهید خدمات کراتینه مو انجام دهید دقت کنید این کار نیاز به تجربه و تخصص چندین ساله داشته و هر کسی نمی تواند عمل کراتینه مو را انجام دهد ، پس به شما توصیه می گردد تا حد امکان از انجام این کار در خانه یا توسط دوستان و آشنایان کم تجربه خودداری کنید و برای انجام عمل کراتینه مو حتما به یک مرکز تخصصی کراتینه مو مراجعه کنید .

عمل کراتینه مو چه مزایایی دارد؟

مزایای کراتین مو می‌تواند وابسته به جنس موهای شما باشد . به طور کلی برخی از اصلی‌ترین مزایای کراتینه مو به شرح زیر می‌باشد :

  • کراتینه مو باعث می‌شود که موهای شما حجیم‌تر از حالت عادی دیده شود.
  • سبب می‌گردد که موها درخشان‌تر شوند.
  • شانه کردن موها ساده‌تر می‌شود.
  • شستشوی موها آسان می‌شود.
  • از وز شدن موها جلوگیری می‌کند.
  • سبب می‌گردد که موهای شما در هر شرایطی جذاب و مرتب باشد.
  • موهایی صاف و زیبا داشته باشید .

معرفی بهترین و پر فروش ترین مواد کراتین مو در بازار

قیمت خرید انواع کراتین مو اورجینال با مشخصات و طرز استفاده از آن محصولی از بهترین شرکت های دنیا در اختیار شما و کراتین کار های محترم قرار می دهیم تا بتوانند انتخاب بسیار خوبی داشته باشند . استفاده از مواد کراتین اصل برزیل با استفاده از روش های اصولی و حرفه ای بهترین کارایی و اثر بخشی را دارد .

کراتین کراپلکس گلد

کراتین کراپلکس گلد Keraplex Gold طلایی محصول کشور برزیل می باشد . کراتین کراپلکس گلد، یکی از محصولات بسیار با کیفیت موجود در بازار بوده که 100% از محصولات گیاهی تشکیل شده و فاقد فرمالدهید است . این محصول مناسب  انواع موهای رنگ شده،دکلره،آسیب دیده،کشسان،فر و موهای معمولی است . با این کراتین داشتن موهایی ابریشمی، براق ، بدون موخوره و سالم خواهید داشت .

مواد کراپلکس گلد دارای خاصیت بالای احیاء و صافی مو  است . و دارای محبوبیتی بسیاری در بین افرادی که به دنبال محصولی مناسب برای ترمیم موهای خود هستند می‌باشد . این محصول برای کسانی که  صافی 90% و احیا 80% می خواهند مناسب می باشد . همچنین این کراتین بدون قرنطینه بوده و تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد .

کراتین کراپلکس گلد اصل  از ۴۵ ٪ نانو کراتین و ۵۵ ٪ ترکیبات فعال کامپوزیت لیپوزوم تشکیل شده است . که باعث نفوذ عمیق مواد شده و در نتیجه موهای شکننده و اسیب دیده را بسیار سریع درمان می کند . این محصول دارای پکیج شامپو قبل کراتین مو، مواد کراتین موی برزیلی و شامپو مراقبت بعد از کراتین مو می‌باشد . مدت ماندگاری این نوع کراتین بالای ۶ ماه یا یکسال می باشد .

کراتین کادیوو

مواد کراتین کادیوو برزیل اصل کاکائو  فاقد هرگونه گاز و فرمالدهید می باشد . کادیوو اصل از آمینو اسید ها، گلیسین،کره کاکائو و پانتونل تشکیل شده است . که این ترکیبات باعث اکسیژن رسانی، آبرسانی و شاین و براقیت مو می شود . با کراتین کادیوو برزیلی اصلی کاکائو حجم موهای شکسته شده ، آسیب دیده و وزدار به طور چشمگیری کاهش می یابد .  و به خوبی قادر به احیای مو می باشد . و به سرعت موها را تقویت و درمان می کند .

مواد کراتینه مو کادیوو در کمتر از یک ساعت می تواند زیبایی و درخشندگی موها را بازگردانده و مویی صاف و یکدست به شما هدیه دهد . پک کراتین مو و طرز استفاده از کادیوو برزیل شامل یک شامپو با پاک کنندگی بالا ، یک محلول کراتین کاملا گیاهی و یک ماسک مو می باشد . که هر یک در حجم ۱ لیتر عرضه گردیده است .

  • کم بو  و بدون نیاز به قرنطینه
  •  نرم کننده مو
  • 85% صافی
  • 85% احیا
  • حجم 1000 میل
  • این کراتین مناسب موهای معمولی و موهای رنگ شده است .
  • ماندگاری:8 الی 12ماه

کراتین هونما

این محصول قوی ترین درمان کراتینه ۳ مرحله ای است  . مناسب موهای رنگ و دکلره شده ، رطوبت رسانی بالا انجام داده و حجم مو را کاهش می دهد . این کراتین با ترکیب کاملی از عصاره گلیکولی قهوه ، پلیمرهای کاتیونی و آمینو اسیدها که به شدت از کوتیکول تا قشر عمل می کنند . فرموله شده است . باعث احیا و بازسازی مو ، کاهش آشفتگی بد حالتی ، ایجاد یک پوسته ی محافظ انعطاف پذیر ، فراهم آوردن بدنه و تعادل و سطح یکنواخت و یکدست تر ، علاوه بر موهای سالم تر ، آبرسانی شده ، نرم تر و بسیار درخشان می شود . این کراتین مخصوص موهای رنگ و دکلره و اسیب دیده می باشد و برای موهای طبیعی مناسب نمی باشد .

این محصول حاوی رنگدانه های کارامل است . که می تواند موهای بلوند را تیره تر کند . این کراتین  بدون قرمالدئید و گاز های سمی می باشد . پک کراتین مو هونما قهوه تلخ دارای سه محصول یعنی شامپو قبل کراتین، کراتین و ماسک مو می باشد . که هر کدام دارای حجم ۱۰۰۰ میلی لیتری می باشند .

با این کراتین  موهای سالم تر ، آبرسانی شده ، نرم تر و بسیار درخشان‌ تر دارید . این محصول یکی از برندهای مشهور و معروف کشور برزیل می باشد . که به کشورهای مختلف صادر می‌شود و کشور خودمون ایران هم یکی از مصرف کننده‌های آن است . بسیاری از زنان و مردان مشتریان این محصول هستند . و این نشان از کیفیت بالا و رضایت مردم از این محصول دارد . ماندگاری این کراتین حدود 8 الی 12 ماه است . محصول اورجینال کشور برزیل است .

نسخهٔ اصلی خبر