کراتین مو چیست ؟ قیمت خرید و معرفی پر فروش ترین مواد کراتین مو در بازار

گزارش بازرگانی،   4010526024 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

 قیمت خرید و معرفی پر فروش ترین مواد کراتین مو در بازار کراتین روشی کاملا اصولی و حرفه ای با استفاده از مواد کراتینه مو برای درمان موهای آسیب دیده که باعث صافی و ابریشمی شدن و تقویت موها می شود . در این مقاله قصد داریم تا شما را ضمن آشنایی با کراتین مو با قیمت خرید پر فروش ترین مواد کراتین مو در بازار آشنا کنیم .

قطعا شخص شما هم این روزها اسم کراتین مو یا قیمت خرید کراتین مو و طرز استفاده از کراتین مو را زیاد شنیده یا تبلیغات آن را دیده اید ، اگر بخواهیم به صورت خلاصه عبارت کراتین مو  یا طرز استفاده از انواع کراتین مو را برای شما توضیح دهیم ،  "روشی کاملا اصولی و حرفه ای با استفاده از مواد کراتینه مو برای درمان موهای آسیب دیده که باعث صافی و ابریشمی شدن و تقویت موها می شود . "

کراتین مو چیست ؟

این تعریف ساده ای از کراتین مو می باشد که راحت این موضوع را متوجه خواهید شد .  حالا نیاز است که  بدانید کراتین به طور ذاتی و خدا دادی در موی انسان ها و حیوانات وجود دارد . این را باید گفت که ماده کراتین که با عمل کراتینه مو به موها اضافه می شود ماده ای است که باعث نرمی و ابریشمی شدن موها می شود . این را به خاطر داشته باشید هر چه میزان کراتین موجود در موهای شما بیشتر باشد ، موهای شما صاف تر و نرم تر هستند و هر چه این میزان کمتر باشد موها فرفری تر و سفت تر هستند .

کراتین مو چکار می کند ؟

حتما برای شما این سوال پیش آمده است که کراتین مو چکار می کند و چگونه عمل می کند . به صورت مفید ، خلاصه و دقیق عمل کراتین مو ، توسط فرد کراتین کار با استفاده از یه سری فرآیند ها مواد کراتین را به موهای شما تزریق می کند . که این مواد طبیعی باعث بهبود موهای آسیب دیده شما و همچنین صاف و ابریشمی شدن موها می گردد .

همانطور گفتیم کراتین مو با اضافه کردن انواع مواد کراتین به موهای آسیب دیده باعث درمان و بهتر شدن وضعیت کلی مو ، رفع آسیب های مو ، ابریشمی و صاف شدن می شود . اگر می خواهید خدمات کراتینه مو انجام دهید دقت کنید این کار نیاز به تجربه و تخصص چندین ساله داشته و هر کسی نمی تواند عمل کراتینه مو را انجام دهد ، پس به شما توصیه می گردد تا حد امکان از انجام این کار در خانه یا توسط دوستان و آشنایان کم تجربه خودداری کنید و برای انجام عمل کراتینه مو حتما به یک مرکز تخصصی کراتینه مو مراجعه کنید .

عمل کراتینه مو چه مزایایی دارد؟

مزایای کراتین مو می‌تواند وابسته به جنس موهای شما باشد . به طور کلی برخی از اصلی‌ترین مزایای کراتینه مو به شرح زیر می‌باشد :

  • کراتینه مو باعث می‌شود که موهای شما حجیم‌تر از حالت عادی دیده شود.
  • سبب می‌گردد که موها درخشان‌تر شوند.
  • شانه کردن موها ساده‌تر می‌شود.
  • شستشوی موها آسان می‌شود.
  • از وز شدن موها جلوگیری می‌کند.
  • سبب می‌گردد که موهای شما در هر شرایطی جذاب و مرتب باشد.
  • موهایی صاف و زیبا داشته باشید .

معرفی بهترین و پر فروش ترین مواد کراتین مو در بازار

قیمت خرید انواع کراتین مو اورجینال با مشخصات و طرز استفاده از آن محصولی از بهترین شرکت های دنیا در اختیار شما و کراتین کار های محترم قرار می دهیم تا بتوانند انتخاب بسیار خوبی داشته باشند . استفاده از مواد کراتین اصل برزیل با استفاده از روش های اصولی و حرفه ای بهترین کارایی و اثر بخشی را دارد .

کراتین کراپلکس گلد

کراتین کراپلکس گلد Keraplex Gold طلایی محصول کشور برزیل می باشد . کراتین کراپلکس گلد، یکی از محصولات بسیار با کیفیت موجود در بازار بوده که 100% از محصولات گیاهی تشکیل شده و فاقد فرمالدهید است . این محصول مناسب  انواع موهای رنگ شده،دکلره،آسیب دیده،کشسان،فر و موهای معمولی است . با این کراتین داشتن موهایی ابریشمی، براق ، بدون موخوره و سالم خواهید داشت .

کراتین کراپلکس گلد

مواد کراپلکس گلد دارای خاصیت بالای احیاء و صافی مو  است . و دارای محبوبیتی بسیاری در بین افرادی که به دنبال محصولی مناسب برای ترمیم موهای خود هستند می‌باشد . این محصول برای کسانی که  صافی 90% و احیا 80% می خواهند مناسب می باشد . همچنین این کراتین بدون قرنطینه بوده و تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد .

کراتین کراپلکس گلد اصل  از ۴۵ ٪ نانو کراتین و ۵۵ ٪ ترکیبات فعال کامپوزیت لیپوزوم تشکیل شده است . که باعث نفوذ عمیق مواد شده و در نتیجه موهای شکننده و اسیب دیده را بسیار سریع درمان می کند . این محصول دارای پکیج شامپو قبل کراتین مو، مواد کراتین موی برزیلی و شامپو مراقبت بعد از کراتین مو می‌باشد . مدت ماندگاری این نوع کراتین بالای ۶ ماه یا یکسال می باشد .

کراتین کادیوو

مواد کراتین کادیوو برزیل اصل کاکائو  فاقد هرگونه گاز و فرمالدهید می باشد . کادیوو اصل از آمینو اسید ها، گلیسین،کره کاکائو و پانتونل تشکیل شده است . که این ترکیبات باعث اکسیژن رسانی، آبرسانی و شاین و براقیت مو می شود . با کراتین کادیوو برزیلی اصلی کاکائو حجم موهای شکسته شده ، آسیب دیده و وزدار به طور چشمگیری کاهش می یابد .  و به خوبی قادر به احیای مو می باشد . و به سرعت موها را تقویت و درمان می کند .

کراتین کادیوو

مواد کراتینه مو کادیوو در کمتر از یک ساعت می تواند زیبایی و درخشندگی موها را بازگردانده و مویی صاف و یکدست به شما هدیه دهد . پک کراتین مو و طرز استفاده از کادیوو برزیل شامل یک شامپو با پاک کنندگی بالا ، یک محلول کراتین کاملا گیاهی و یک ماسک مو می باشد . که هر یک در حجم ۱ لیتر عرضه گردیده است .

  • کم بو  و بدون نیاز به قرنطینه
  •  نرم کننده مو
  • 85% صافی
  • 85% احیا
  • حجم 1000 میل
  • این کراتین مناسب موهای معمولی و موهای رنگ شده است .
  • ماندگاری:8 الی 12ماه

کراتین هونما

این محصول قوی ترین درمان کراتینه ۳ مرحله ای است  . مناسب موهای رنگ و دکلره شده ، رطوبت رسانی بالا انجام داده و حجم مو را کاهش می دهد . این کراتین با ترکیب کاملی از عصاره گلیکولی قهوه ، پلیمرهای کاتیونی و آمینو اسیدها که به شدت از کوتیکول تا قشر عمل می کنند . فرموله شده است . باعث احیا و بازسازی مو ، کاهش آشفتگی بد حالتی ، ایجاد یک پوسته ی محافظ انعطاف پذیر ، فراهم آوردن بدنه و تعادل و سطح یکنواخت و یکدست تر ، علاوه بر موهای سالم تر ، آبرسانی شده ، نرم تر و بسیار درخشان می شود . این کراتین مخصوص موهای رنگ و دکلره و اسیب دیده می باشد و برای موهای طبیعی مناسب نمی باشد .

کراتین هونما قهوه تلخ

این محصول حاوی رنگدانه های کارامل است . که می تواند موهای بلوند را تیره تر کند . این کراتین  بدون قرمالدئید و گاز های سمی می باشد . پک کراتین مو هونما قهوه تلخ دارای سه محصول یعنی شامپو قبل کراتین، کراتین و ماسک مو می باشد . که هر کدام دارای حجم ۱۰۰۰ میلی لیتری می باشند .

با این کراتین  موهای سالم تر ، آبرسانی شده ، نرم تر و بسیار درخشان‌ تر دارید . این محصول یکی از برندهای مشهور و معروف کشور برزیل می باشد . که به کشورهای مختلف صادر می‌شود و کشور خودمون ایران هم یکی از مصرف کننده‌های آن است . بسیاری از زنان و مردان مشتریان این محصول هستند . و این نشان از کیفیت بالا و رضایت مردم از این محصول دارد . ماندگاری این کراتین حدود 8 الی 12 ماه است . محصول اورجینال کشور برزیل است .

دیدگاه کاربران

مهدی۲۶۲۴۳۷۹۱۱:۴۶:۵۴ ۱۴۰۱/۵/۲۷
سایت خیلی خوبی هست مواد هایی که میفروشه واقعا عالیه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین