التهاب شدید در بازار سکه و ارز؛ قیمت سکه از ۴ میلیون گذشت/ آخرین قیمت: ۴ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان + جدول و نرخ ارز

گروه اقتصادی الف،   3970507098 ۲۵۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

در ادامه نابسامانی‌ها در بازار سکه و طلا، قیمت سکه امروز با افزایشی خیره کننده از مرز ۴ میلیون تومان گذشت. در بازار ارز نیز قیمت ها افزایش داشته در حالی که دلار در بازار آزاد با ۱۱ هزار تومان داد و ستد شده، یورو ۱۲ هزار و ۹۸ تومان و پوند نیز ۱۳ هزار فروخته می‌شود.

به گزارش الف، قیمت سکه امروز هم با افزایش قیمت همراه بود و با رشد قابل توجه نسبت به روزهای قبل به از مرز ۴ میلیون تومان گذشت و در آخرین قیمت ثبت شده به ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان رسید، که این افزایش قیمت تاکنون سابثه نداشته و احتمال افزایش قیمت نیز با توجه به نوسان بازار و عدم مدیریت درست وجود دارد.

در همین راستا سکه تمام‌بهار آزادی نیز در بازار با قیمت ۳ میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان معامله می‌شد.

به گزارش الف سکه امامی در چند روز گذشته با رشد باور نکردنی و صعودهای پی در پی را از خود به نمایش گذاشته و این موج افزایش قیمت سکه همچنان ادامه دارد.

باید دید آیا این نابسامانی و عدم رسیدگی به بازار سکه و طلا همچنان ادامه خواهد داشت و سکه نیز سقف جدیدی را به ثبت می‌رساند؟

در این بین انتظار می‌رود مسئولان مربوطه واکنشی از خود نشان داده و وارد گود شوند و نوسان اخیر را کنترل کنند. نه اینکه همانند قبل دلیل آن را جنگ روانی و حباب اعلام کنند.

** 

در ادامه روند قیمت سکه و طلا و التهاب شدید بازار ، قیمت‌ها به‌گونه‌ای پیش رفت هکه به نظر می‌رسد بازار روی موج هیجانی قرار گرفته و این نوسانات موج کاذب دارد.

قیمت سکه در حدود ساعت ۱۳ ظهر امروز به ۴ میلیون و سیصد و هفتاد هزار تومان رسید و حتی این قیمت تا ۴ میلیون و چهارصد هزار تومان هم رسید.

به گزارش الف، در آخرین قیمت ثبت شده در ساعت ۱۶:۲۰ امروز، سکه امامی امروز به ۴ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی نیز با افزایش روبرو شده و به ۳ میلیون و ۳۸۷ هزار تومان رسید. نیم سکه نیز با قیمت ۱ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

در ادامه تغییرات قیمت سکه در ۲۲ روز اخیر را مشاهده می‌کنید:

گفتنی است این نوسان شدید در بازار ارز نیز وجود دارد و دلار با قیمت ۱۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین یورو ۱۲ هزار و ۹۸ تومان، پوند ۱۳ هزار و ۶۰۲ تومان و درهم ۲۸۲۵ تومان داد و ستد شد.