نظر منتشر شده
۵۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 24433
'انفجار شیراز قطعا بمب‏گذاری بوده است'
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۸۷ ساعت ۰۹:۲۳
انجوی نژاد در گفتگوی اختصاصی با الف؛
 'انفجار شیراز قطعا بمب‏گذاری بوده است'
 حجت الاسلام انجوی نژاد در گفتگو با الف اظهار داشت: انفجار کانون رهپویان وصال بدون شک بمبگذاری بوده است.

به گزارش "الف"، حجت‏الاسلام انجوی نژاد، خطیب جلسات کانون رهپویان وصال شیراز، در گفتگو با الف اظهار داشت: بمب در زیر  جایگاه معراج الشهدا منفجر شده است و جایگاه را از جای کنده، به سقف پرتاب کرده و بخشی از سقف در نتیجه این انفجار فروریخته است.

وی افزود: علاوه براین دیوار حائل قسمت خواهران و برادران درنتیجه این انفجار فروریخته است.

انجوی نژاد افزود: عده ای سعی می کنند ماجرا را حادثه جلوه بدهند تا به طور غیرواقعی شهر را امن جلوه بدهند در حالیکه این وظیفه آنهاست که امنیت ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: این که گفته می شود حادثه بوده، هرگز این طور نیست و آنچه که روی میز معراج الشهدا بوده علاوه بر آثار و نامه های شهدا چند پوکه خالی منور بوده است و عکس های معراج الشهدا قبل از انفجار این را تایید می کند.

انجوی نژاد راجع به عوامل احتمالی انفجار گفت: این کار وظیفه نهادهای اطلاعاتی است اما ما احتمالاتی می دهیم که وهابیون و بهاییون در این کار دست داشته اند.

وی اضافه کرد: لحظاتی قبل از انفجار، اعضای کانون فرد ناشناسی را دیده اند که بسته ای را به محل آورده و خیلی سریع آنجا را ترک کرده است به طوریکه یکی از اعضا به وی مشکوک شده و او را تعقیب کرده است.

وی افزود: تعدادی از اعضای کانون آماده چهره نگاری از فرد مظنون هستند.

انجوی نژاد یادآوری کرد: انفجار در زمان سینه زنی و در جلسه هفتگی کانون بوده است.

کانون رهپویان وصال شیراز بزرگترین مرکز فرهنگی غیر دولتی جنوب کشور است و هر هفته هزاران نفر از جوانان تحصیل کرده شیراز در جلسات آن شرکت می کنند. ***در همین حال، معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور اعلام کرد: واقعه شب گذشته در حسینیه سیدالشهداء شیراز قطعا یک حادثه اتفاقی است.

عباس محتاج به خبرگزاری مهر، گفت : اکنون در حال بررسی بیشتر علت این واقعه هستیم اما تا این لحظه علت اصلی این حادثه مشخص نشده است.

  مرتبط: مجموعه اخبار انفجار در کانون رهپویان وصال شیراز 
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۰۹:۳۲:۵۷
ای کاش جان بخواهد معشوق جانی ما
تا مدعی بمیرد از خونفشانی ما

شهادتان مبارک (57354)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۰:۲۳:۱۴
قای انجوی نژاد دمتون گرم تو رو خدا بیشتر مصاحبه کنین .باید همه بفهمن.نمی دونم چرا بعضی ها ترجیح می دن نبینن. باید صدای مظلومیت این بچه ها رو همه بشنوند (57364)
 
صادق
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۲:۵۵:۰۶
نکته ای که ایشان به درستی به آن اشاره کردند نمایش دروغین وجود امنیت است. به هر حال از این قبیل اتفاقات در همه کشورها می افتد. اینکه بخواهیم آن را سانسور کنیم نشاندهنده قدرت نیروهای امنیتی ما نیست بلکه نشانگر کمبود آزادی جریان اطلاعات در کشور است. (57412)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۰:۲۵:۱۵
من شب حادثه آنجا بودم این این انفجار با این شدت نمیتوانست سهل انگاری باشد و قطعا از پیش طراحی شده بود (57365)
 
علی مردانی
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۰:۵۳:۱۴
خیلی دردناک است در مقابل این فاجعه ملی همه سکوت کرده اند .چرا هیچکس چیزی نمی گوید ؟لااقل برای تسکین مادران و پدران فرزند گم کرده ای که هنوز موفق به یافتن جگرگوشه هایشان نشده اند چیزی بگویید!برای تسکین آنان که دست ،پا ،چشم و...اعضای خود را داده اند؟
برای تسکین درد همه مردم شیراز شما را بخدا لاقل چند روز را عزای عمومی اعلام کنید.حداقل در شیراز (57370)
 
حميدی
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۱:۲۰:۱۹
اگر بمب نبوده پس چه بوده؟ (57381)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۱:۲۲:۰۹
سلام.قدرت تحلیل در هنگام بروز چنین حوادثی بسیار مهم است .این قدرت به ماامکان می دهد که روند تحولات را رهگیری وواکنش هاواخبار درست رااز نادرست تشخیص بدهیم.سرانجام خواهیم توانست نوک پیکان کلان تحولات واهداف پشت پرده را بشناسیم ونسبت به آگاه سازی آن اقدام کنیم.در ماجرای امروز انفجار شیراز بنده توصیه می کنم فقط اخبار رسمی سایتهای معتبر وقانونی را کنار هم بگذاریدتا به یک پازل برسید که به قول معروف همان دم خروس است.نشانه ها وریشه ها دراین ماجرا ساده وراحت با کمی تیز بینی قابل شناسایی است. وظیفه دارم وداریم در این باره روشنگری واطلاع رسانی کنیم تا اهداف پشت پرده ماجراروشن ومسببان آن شناسایی شوند.
حتما به تناقضات درباره انفجار تروریستی بودن یا اتفاقی بودن ماجرای دیشب برخورد کرده اید. چرا مقامات رسمی اصراردارند بگویند این حادثه تروریستی نیست ،اتفاقی وغیر عمدی است اما تحقیقات ادامه دارد وهیچ چیز روشن نشده است ؟!شاهدان می گویند بمب گذاری است مسئولین می گویند انفجار کپسول گاز!به فعالیت های ضد وهابی وضد بهایی این ان .جی .او توجه کنید وآنرادرکنار تسلیت زودهنگام امیر امارات بگذاریدکه از ترس انتصاب این انفجار به خود ودوستان وهابی اش زود موضع گرفته وجالب آنکه در پیامش دست مسئولین ماراهم رو کرده:انفجاربزدلانه تروریستی را محکوم می کنیم... این قطعات را در کنار سایر قطعات پازل که تحریک شیخ نشین های خلیج فارس ووهابیون علیه ایران است بگذارید تاهم علت لاپوشانی مسئولین خودی را بفهمید ،هم دم های خروس را وهم ریشه های ماجرارا.به هر حال عرض من این است که رسانه ها باید مسئولانه تر عمل بکنند.مثل کاری که همین سایت الف انجام دادوجای تقدیر دارد.چرا فکر می کنیم مسئولین از ما بیشتر می فهمندوهمیشه درست تصمیم می گیرند؟باید با انتشار اطلاعات درروند تحولات به سود ایران عزیز تاثیر گذاشت.موفق باشید (57382)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۱:۲۴:۱۰
اين كانون همه ساله در بودجه رديف مستقلي داشت كه با حذف رديف ها توسط دولت خوشبختانه مجلس اين رديف را دوباره در بودجه امسال قرار داد (57383)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۲:۰۸:۲۷
دروغ نگو
وسط دعوا هم نرخ تعیین نکن
امسال اولین سالی بود که رهپویان در بودجه ردیف 200 میلیونی داشت
تازه نرخ کمک های دولتها به این کانون در سال گذشته بیشتر از این رقم ها بوده است (57397)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۱:۲۵:۰۸
اين انفجار با اين شدت قطعا\" اتفاقي نيست و بيشتر به بمب گذاري شبيه است تا يك رويداد كه ناشي از سهل انگاري باشد . (57384)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۱:۴۱:۰۹
الان وقت اظهارنظر درباره بمب بودن یا نبودن نیست ..

چرا که به نفع ناجاست که این حادثه باشد و به ضرر کانون است که این حادثه ناشی از سهل انگاری باشد . ...

الان تحقیقات یک نهاد بی طرف مثل وزارت اطلاعات می تواند روشن کند که بمب گذاری بوده یا حادثه (57388)
 
علی
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۱:۵۳:۵۳
همه می‌دونن که این بمب گذاریه. از مسئولین امنیتی می‌خواهیم که پیگیری ها رو تشدید کنن و عاملین رو به سزای اعمالشون برسونن. نباید بذاریم خون پاک این بچه‌ها پایمال بشه. اگه مسائل اخیر رو کنار هم بچینیم شاید به نتیجه خوبی در این مورد برسیم متوجه بشیم که چه کسانی کینه این بچه‌ها رو به دل گرفتن. (57392)
 
تنهاي غريب
۱۳۸۷-۰۴-۱۷ ۰۶:۵۰:۰۷
مشخصه. اين انفجار بدست همونايي انجام شد كه سالهاست كينه نابودي ملتي مثل ملت اسلامي ما رو دارن. اونايي كه چشم ديدن حضور گروه جوان ما تو عرصه انقلاب و نهضتو ندارن.
خواسته ماهم هميشه از خدا سرشكني اين گروه هاي شيطان صفت بوده,هست و خواهد بود .../انشاالله/ (70424)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۱:۵۶:۲۰
1- انجوی نژاد معتقد است که بمب گذاری بوده و آن هم توسط بهائیان و وهابیان 2- مسئولان مربوطه معتقد به سهل انگاری و عدم پاکسازی حسینیه از مواد منفجره نمایشگاه ، سبب حادثه است. 3- بعض ها می خواهند انجوی نژاد را خیلی آدم مهمی جلوه دهند و ادعا می کنند که کسی قصد ترور تو را داشته. 4- انفجار بجای اینکه در نزدیکی انجوی نژاد صورت گیرد، در دورترین فاصله نسبت به ایشان صورت می گیرد. واقعا نمی دانم ... (57393)
 
اکبر
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۲:۰۱:۱۵
به آقای فرماندار محترم شيراز که از نيروهای نظامی هستند توصيه میکنم دقيقتر کارشناسی کنند؟ اکثر مردم ايران اهل جبهه و جنگ بودند. مردم مسائل را خوب میفهمن. از ايشان سئوال ميکنم کدام کلاهخود و يا خمپاره ای ميتواند چنين انفجاری ايجاد کند؟ بهتر ايشان در کارشناسيشون خدا را هم در نظر بگيرن. (57394)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۲۱:۱۴:۰۸
ایشان خدا را در نظر گرفته اند و این مطلب را بین کرده اند!
آخه فقط خدا می تواند از انفجار خمپاره این چنین انفجار بزرگی ایجاد کند. (57512)
 
تنهاي غريب
۱۳۸۷-۰۴-۱۷ ۰۶:۵۲:۲۶
كاملا موافقم (70425)
 
حسين
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۲:۰۱:۲۶
چقدر خوب مي شد مردم از متهم كردن افرادو پيش داوري قبل از تحقيقات جلوگيري مي كردند و جو جامعه را بيهوده متشنج نمي كردند از اين جوسازي ها چه كساني سود مي برند . بجز خيانتكاران به اين ملت ؟ (57395)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۲:۰۲:۲۵
اين انفجار ناشي از يك پكنيك كوچك بوده است كه اشتباهي بچه ها ان را منفجر كرده اند و 170 كشته بر جاي گذاشت و انبوهي هم زخمي برجاي گذاشت. واقعا با اين دروغاي مسئولين ادم شاخ در مي اورد. (57396)
 
علی
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۵:۳۹:۴۱
صد و هفتاد کشته؟ تا جایی که من میدونم کمتر از 10 نفر کشته شدن و بقیه مجروح بودن. خیلی از مجروحا هم سرپایی مداوا شدن (57456)
 
ali
۱۳۸۷-۰۱-۲۷ ۱۳:۰۳:۵۳
12 تا شهید شدند.نکن تو بهایی هستی.خیلی نامردین. (57729)
 
سادات علوی
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۲:۲۱:۱۸
سلام علیکم بنده هم به نوبت خودم این فاجعه دردناک که منجر به شهادت و مجروح شدن عدهای از پا کان و صالحان در این مکان مقدس گردید را به حضور آقا امام زمان و رهبر معظم و همه اعضای کانون ره پویا ن وصال و دوستداران این مجمع و بخصوص خانواده های شهدا و مجروحین این حادثه تبریک و تسلیت عرض می نمایم
برای برادر بزرگوارما سید محمد انجوی نژاد و یاران همرا هشان از خدا وند در خواست سلامتی و موفقیت روز افزون را خوا هانم ای کاش دیشب ما نیز تو فیق حضور داشتیم
چگونه باور کنم که شما از جمع ما دامن کشان رفته اید؟ چگونه در غم از دست غمگين و افسرده نباشم؟
زه چه رو و به کدامین گناه؟ ای پرستو های مهاجر حسینیه سید الشهدا........ ای نیک نامان کوی دوست ....آخر چرا برای رفتن ما را خبر نکردید (57401)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۳:۰۰:۰۲
اين آقا انگار جو گير شده اند.
آن بندگان خدا مگر با خواست خودشان رفته اند كه با اين كلمات وهن آلود صحبت مي كنيد؟
چطور اون بندگان خدا كه تو انفجار تيكه پاره شدند ، بايد شما را خبر ميكردند؟
آيا بهتر نيست كمي با عقل و منطق صحبت كنيم؟ (57414)
 
مبهوت
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۲:۲۵:۱۳
به نام خدای مهربان


صرفنظر از علت انفجار که بعید است خرابکاری نباشد

در این حادثه تعدادی از جوانان پاک و مذهبی مظلومانه کشته و زخمی شده اند

آیا مسئولین مربوط و مخصوصا صدا و سیمای آقای ضرغامی با این سکوت معنا دار اهانتی به خون این جوانان پاک نکرده اند

و اگر به گفته مسئولین امنیتی و معاون وزیر کشور هنوز علت انفجار مشخص نیست به چه حقی اعلام شده است که انفجار بر اثر سهل انگاری بوده است (57404)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۳:۳۲:۰۸
من یک شیرازی هستم چرا اقایان تا به حال نسبت به سانسور این حادثه اقدام کرده اند اایا خون ایرانی به تندازه فلسطینی ها هم ارزش ندارد اگر این بمب گذاری در فلسطین بود دو روز مارش عزا می زدید و سیل پیام تسلیت از همخ جا جاری میشد! (57423)
 
زهرا
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۳:۳۸:۲۶
شهادت مظلومانه سينه زنان حسيني مبارك.دشمنان شيعيان بدانند كه تبيين مكتب شيعه و رسوايي مكاتب انحرافي ادامه خواهد يافت (57426)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۳:۵۸:۵۵
آنکه دائم هوس سوختن ما می کرد
کاش می آمد و از دور تماشا می کرد

با با اصلا قبول !حادثه بوده و بمب گذاری نبوده !فکر نمی کنید خون چند ین جوان پاک و دلباخته حسین(ع) ارزش اینو داره که حداقل برای چند ساعت هم که شده صدا و سیما برنامه های روتینش رو قطع کنه و به دلداری پدرها و مادرهایی بپردازه که عزیزشون رو از دست دادن! مردم شیراز کاملا شوکه شدن و انگار تو خونه های این شهر خاک مرده ریختند؟تورو خدا به داد این مردم برسید.
همیشه ما شهرستانیها غریبیم و مظلوم !
یادتون می یاد تلویزیون برای حادثه مسجد ارگ و هواپیمای c-130چکارها که نکرد.اونها هم فقط یک حادثه اتفاقی بود اما... (57432)
 
بهنام
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۴:۳۸:۲۴
انشا الله خداوند رحمت ویژه اش رو شامل حال این عزیزان بکند و مجروحین این حادثه نیز شفا یابند. به همه هم وطنان عزیزم این واقعه رو تسلیت می گم. لعنت خدا بر وهابیت و بهاییت که جز کفر و کینه چیز دیگری پرورش نمی دهند. (57445)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۵:۰۷:۴۸
آیا واقعا مسئولین شیراز بهائی هستند یا مسلمان ؟ اگر مسلمانند پس چرا سعی در ایجاد حاشیه امن! برای بهائیان دارند ؟ مگر جنایت بهائت در طول تاریخ کم بوده است . هنوز از خاطر ملت مسلمان ایران جنایات بهائیت فراموش نشده است بطور مثال ترور ناموفق ناصرالدین شاه با معاونت حسینعلی نوری کجوری (بها الله ) ، همکاری با محمد علی شاه در مقابله بانهضت مشروطیت ایران ، حضور در کمیته مجازات ، نفوذ در میان انقلابیون نهضت جنگل وانحراف آن به نفع دولت انگلستان و رضا شاه ! ، همکاری با انگلستان و یهودیان در سقوط امپراطوری عثمانی ،همکاری با سرویس اطلاعاتی انگلستان در تشکیل حکومت غاصب اسرائیل ، ، نقش کلیدی در حضور آمریکا برای اولین بار در ایران ، حضور جدی در دولت محمد رضا پهلوی و همکاری با ساواک در مقابله با مبارزین اسلامی وشکنجه آنان..........
با این سوابق جای دفاع ازاین فرقه ضاله که رهبریت امروزی آنها در اسرائیل میباشد آیا منطقی است ؟ (57449)
 
میثم
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۷:۴۹:۲۱
انشا الله خداوند رحمت ویژه اش رو شامل حال این عزیزان بکند و مجروحین این حادثه نیز شفا یابند. (57482)
 
جواد
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۷:۵۷:۵۱
سلام بر همه شهیدان .
به نظر من هم بمب گذاری بوده .
البته با توجه به فیلمی که توی همین سایت هست . (57484)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۸:۳۴:۴۵
آنکه دائم هوس سوختن ما می کرد
کاش می آمد و از دور تماشا می کرد

با با اصلا قبول !حادثه بوده و بمب گذاری نبوده !فکر نمی کنید خون چند ین جوان پاک و دلباخته حسین(ع) ارزش اینو داره که حداقل برای چند ساعت هم که شده صدا و سیما برنامه های روتینش رو قطع کنه و به دلداری پدرها و مادرهایی بپردازه که عزیزشون رو از دست دادن! مردم شیراز کاملا شوکه شدن و انگار تو خونه های این شهر خاک مرده ریختند؟تورو خدا به داد این مردم برسید.
همیشه ما شهرستانیها غریبیم و مظلوم !
یادتون می یاد تلویزیون برای حادثه مسجد ارگ و هواپیمای c-130چکارها که نکرد.اونها هم فقط یک حادثه اتفاقی بود اما...

خدا همه شان را غریق رحمت کند.آنها تهرانی بودند و اینها شهرستانی .تفاوت در این است (57493)
 
اميد
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۸:۴۱:۰۶
سلام
ميخواستم بگم وقتي در پادگان براي گم شدن يك پوكه فشنگ تمام پادگان رو به هم ميريزندكه نكنه پر باشه وآدمي به قتل برسه مگه ميشه همينطوري بي حساب وكتاب مهمات رو تو يه حسينيه انبار كنن...؟ (57494)
 
بی نام
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۹:۲۱:۳۱
من خودم یکی از شرکت کنندگان در جلسه شنبه شب بودم. از کسایی هستم که هر شنبه میرم جلسه. این که اعلام کردند بمب نبوده و این حرفها همش چرندیاته ! چنان انفجار صدای وحشتناکی داد و بعضی از بچه ها تیکه تیکه شدند که ... لعنت بر هر چی منافقه (57481)
 
سید حسن شاهچراغی
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۹:۳۲:۲۷
بعد از شما، با ما پ‍َرِ پرپر شدن‌ نيست‌
در حال‌ ما، ديگر تبِ ديگر شدن‌ نيست‌.
شيرين‌ترين‌ آتش‌ اگر هم‌ گُر بگيرد
ققنوسها را شورِ خاكستر شدن‌ نيست‌. (57499)
 
جمشید آراسته
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۱۹:۴۵:۱۳
سلام آقای انجوی- تسلیت تنها واژه برای تسلای خاطر تو و دیگر سوگواران است . بریده باد دستهایی که به هر بهانه به خونریزی بشر بندگان خدا سفاکانه فاجعه می آفرینند
دل قوی دار که صراط المسقیم هرگز به کج نمی رود
و این راه طی شدنی است حتی با شهادت
این چند پیشکش همان رسم شاگردی است که چند سال پیش در طرح ولایت برای چند روز در محضرت تلمذ کردم (57504)
 
سعید
۱۳۸۷-۰۱-۲۵ ۲۲:۴۳:۵۱
مصاحبه با حجت الاسلام انجوي نژاد پيرامون بمب گذاري در حسينيه سيد الشهداء سایت رهپویان وصال شیراز
( 25/01/1387 - 011:16 )
کلیت این واقعه را جهت اطلاع مردم کشور عزیزمان و به دستور حضرت آيت الله حائري شيراز ي نماينده مقام معظم رهبري در استان فارس و امام جمعه محترم شيراز عرض می کنم :
دیشب بعد از سخنرانی، حدود ساعت 21:10 متوجه انفجاری در محل کانون شدیم و بعد از کارشناسی گروه های متخصص، به اين نتيجه رسيدند که شخصی مواد منفجره را در زیر قفسه ای که مربوط به نمایشگاه معراج شهدا می باشد، قرار داده است. در این قفسه آثاری از شهدا من جمله لباس، پوتین، چکمه، کلاه آهنی، پوکه های خمپاره منور و پوکه توپ به عنوان گلدان استفاده شده بود که با انفجار این ها تبدیل به ترکش شده و متاسفانه منجر به جراحت شدید و شهادت جمعی از دوستانمان شد و در بررسی دقیق با توجه به اینکه در زیر قفسه، چاله ای ایجاد شده است معلوم گرديده که در آن مکان مواد منفجره کار گذاشته شده بوده است. و شدت انفجار به حدي بوده است كه موج آن قفسه را به آسمان پرت کرده، به سقف حسینه زده و برگشت خورده است. لازم به ذكر است كه این مواد منفجره در کیفی که در زیر قفسه بود، جاسازی شده بود.
در دیدار امروز بنده با آیت الله حائری نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس در ساعت 7 صبح، ایشان بیاناتی را بیان نموده اند که که چکیده آن جهت اعلام به ملت عزیز ایران به شرح زیر است:
هیچ مواد منفجره ای در این نمایشگاه معراج شهدا وجود نداشته است و تمام قدرت این انفجار به این قفسه بوده است که به عنوان ترکش بعد از انفجار عمل کرده است. موج انفجار به قدری شدید بود که قفسه 600 کیلویی را پرتاب کرده است و نفراتی را قطعه قطعه کرده است و حدود 170 نفر را مجروح کرده است و در سقف حسینه شکاف عظیمی ایجاد کرده است كه طبیعتا مي توان نتيجه گرفت كه مقدار مواد منفجره زیاد بوده است (57524)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۰۷:۲۶:۰۴
بطورکلی ترور به هرصورت و تحت هرنامی محکوم است وهرکس یاگروهی که به چنین کاروحشیانه ای دست میزندازدرنده ترین حیوان هم پست تر است. (57543)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۰۷:۳۳:۰۰
به نظر من باید بپذیریم که مسئولین امنیتی از من وشمای نوعی بهتر می دونند و اگر می خواهند حادثه را سهل انگاری جلوه دهند حتماً دلایلی دارند و مسلماً تجربیات و دانسته هایی دارند که این گونه عمل می کنند و اینم در نظر بگیریم که با این جو سازی های دروغی که علیه اوضاع داخلی نابه سامان ایران انجام میشه و حتی برخی از خود ساکنان ایران هم باور می کنند ، اگر این حادثه و امثال این حادثه را همانگونه ای که مهم و پر رنگ و نگران کننده هست جلوه داده بشه تاثیرات سوءش شاید خیلی بیشتر باشه تا این گونه عمل نشه. (57545)
 
لوک
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۰۸:۰۰:۰۸
کاروانهای راهیان نور ... حالا هم معراج شهدا ... واقعا باید 30 نفر بمیرند تا ما از خواب بیدا شویم ... (57548)
 
محسن
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۰۸:۱۲:۳۲
مسئولين محترم سايت الف
من از همكارانتان هستم كه كامنتهاي بسياري ( بيشتر به نام محسن ) در ذيل اخبار شما گذاشته ام . در مورد همين خبر نيز موارد مبسوطي طرح كرده ام كه از زواياي مختلفي به اين موضوع پرداخته بود . متاسفانه بر خلاف انتظارم ديدم كه منتشر نشده است .
از شما كه مواردي بسيار تندتر يا جنجالي تر از اين را منتشر نموده ايد انتظار نمي رفت مسائل درج شده درباره انفجار شيراز كه به نوعي باعث تجهيز ذهن خوانندگان و بينندگان سايت است را سانسور كنيد . (57551)
 
مالک شریعتی
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۰۹:۰۱:۱۴
\"خون بسته سرم تمام گیسم سرخ است
می گریم و چشمهای خیسم سرخ است

هرچند که سبز رفته ای، نامت را
با هر قلمی که می نویسم سرخ است\"

شعر از آقای فردوسی شاعر جوان شیرازی همشهری شهدای حادثه

#شهادت مبارکتان باد# (57569)
 
عاشق شهادت
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۱۰:۲۳:۴۱
اگر انفجار بمب بوده و اگر سوء قصد بوده، ظریفتر و دقیق تر این کار انجام می گرفت و نه در انتهای سالن ، حداقل اگر مثلا\" می خواستند آقای انجوی نژاد و چهار تا از عوامل اصلی کانون را بکشند بایستی در قسمت جلوی سالن جایگذاری می کردند با توجه به اینکه کار سختی هم نبوده و مجالس هیچگونه نظارت امنیتی نداشته. (57590)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۱۱:۳۱:۳۶
آقای عاشق شهادت!
مسلما هدف سوئ قصد ترور آقای انجوی نژاد نبوده بلکه ترساندن ایشان و حالگیری بوده .برای همین در آخر سالن جاسازی شده تا فقط با صدایش بترسانند و چون موقع سینه زنی همه میروند جلو سالن تلفات کمتری داشته باشد.
ضمنا اگه شما فقط یه دفعه رفته باشی کانون متوجه میشی که اون جلو رفتن کار سختیه و در ثانی جایی هم برای جاسازی جلو مجلس نداره.همه مشکوک می شدند بهش .ضمنا محض اطلاع مجلسهای کانون حراست داره که از خود نیروهای مردمی هستند .نمی تونند گیت بذارن دم در هیات و همه رو بگردن که ....هیاته دیگه، مگه تو مسجد محل شما ملت رو می گردند؟ (57603)
 
اسماعيل
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۱۲:۵۰:۱۵
شهادت قسمت ما مي شد اي كاش... (57610)
 
مهدی
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۱۸:۰۷:۰۱
مشتی جهاد اکبر جهاد با نفس است و افضل الجهاد قول کلمه حق عند سلطان جائر است که بر همه واجب شده است تا کی خود فریبی (57649)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۱۴:۴۲:۰۵
باسلام
هركسي يك روز كه دنيا آمده از دنيا مي رود
خوشابه حال كساني كه شهيد مي شود
البته به اينطوري دراين شب بوجود آمده است
سوال من اين است كه جواب اين خون جوانان و شهدا با اين حرفهايشان چه كسي مي خواهد بدهد
آيا درست است يا خير؟ (57630)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۲۰:۱۸:۲۶
۲۶ فروردين ۱۳۸۷
رهبر انقلاب در پي حادثه انفجاري در كانون رهپويان وصال شيراز پيام تسليتي را صادر فرمودند.

متن پيام رهبري در پي حادثه انفجار در كانون رهپويان وصال شيراز به شرح ذيل است.

بسم‌الله الرحمن الرحيم
حادثه غم انگيز و تأسف‌بار در كانون رهپويان وصال كه به پرواز شهادت‌گونه‌ي جمعي از شيفتگان وصال دوست و زخمي شدن جمعي بيشتر انجاميد، اين جانب را مصيبت‌زده كرد. تسلاي من به عزاداران اين حادثه تلخ و نيز به آسيب‌ديدگان وعده پاداش الهي به صابران است كه فرمود: اولئك عليهم صلوات من ربهم و رحمة.
از خداوند متعال صبر و سكينه براي دل‌هاي مصيبت‌ ديده، رحمت و غفران براي عزيزان درگذشته و شفاي عاجل براي مجروحان مسألت مي‌كنم و از مسئولان مي‌خواهم كه وظايف خود در پيگيري اين حادثه را با اتقان و سرعت لازم انجام دهند.

والسلام علي عبادالله الصالحين
سيد علي خامنه‌ای (57658)
 
۱۳۸۷-۰۱-۲۶ ۲۱:۱۳:۵۳
با سلام اين جمله را از قول پدر شهيد محمد مهدوي نقل قول ميکنم زماني که در حسينيه به دنبال برادر خانمم ميگشتم با پيکر نيمه جان فرزندم مواجه شدم که ان شب بعد از پايان کلاس دانشگاه جهت شرکت در مراسم کانون به حسينيه امده بود و فرزندم در بغل خودم به فيض شهادت رسيد . (57661)
 
عبدالله
۱۳۸۷-۰۱-۲۷ ۰۸:۵۲:۲۴
آقایون عزیز :
این همه جارو جنجال نداره. قضیه روشنه .حضرت آقا دارن تشریف میارن شیراز . اگه قرار باشه اعلام کنن که چند روز قبل از سفر ایشون که طبیعتا همه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و امنیتی آماده باش هستن، یه گروه تروریستی (یا هرچیزه دیگه)، به راحتی اومده و بمب گذاشته و رفته که دیگه نه آبرویی برای مسئولین انتظامی و امنیتی میمونه نه به قول بعضی ها امنیت روانی برای مردم. غافل از اینکه مردم ما خیلی شجاع تر از این حرفا هستن که با این چیزا بترسن ..... (57696)
 
اشک
۱۳۸۷-۰۱-۲۷ ۰۹:۵۳:۴۸
سلام
با عرض تسلیت.
به هر حال خدا عالم است.
از حال ما خبر دارد. از همه چیز....

فقط سوالی که دارم از خود خداست.
خاورمیانه را برای چی خلق کرد؟



این همه خون برای چیه؟
برای ابراز عقیده یا اظهار \"خود\"

و شهادت...
کلمه ای که هیچ گاه کسی را در پرونده ندارد...

مگر آنکه آزاده باشد.
که نداریم... (57702)
 
...
۱۳۸۷-۰۱-۲۷ ۱۲:۳۶:۵۳
یاعلی بار دگر اعجاز کن
مشتهای کوفیان را باز کن

سکوت در برابر این گونه حوادث و کمرنگ جلوه دادن اون نشانه ضعف آشکار خیلی هاست. تاکی پاکترین بچه های این سرزمین باید تاوان مصلحت اندیشی بعضی ها رو بدن؟ (57721)
 
صطفي
۱۳۸۷-۰۱-۲۸ ۱۰:۲۸:۴۲
بسم رب الشهدا و الصديقين

چرا ترديد مي كنيد
كانون همه توطئه ها در تل آويو است. (57849)
 
pardis
۱۳۸۷-۰۱-۲۸ ۱۷:۱۰:۲۰
حالا براي دولت مردان چه اهميتي دارد.چيزي كه مهم است اين است كه انها هرگز وادار به اعتراف در اشتباه نشوند.نهايتا ميشود مثل انفجار قطار نيشابور.اميدوارم خداوند دلهاي انها را شاد گرداند كه او تنها كسي است كه قادر به اين كار است. (57956)
 
زهرا
۱۳۸۷-۰۱-۲۹ ۰۷:۰۱:۵۰
بسم رب الشهدا و الصديقين
سکوت در برابر این گونه حوادث و کمرنگ جلوه دادن اون نشانه ضعف آشکار خیلی هاست
#شهادت مبارکتان باد# (57991)
 
صابر
۱۳۸۷-۰۲-۰۱ ۲۳:۴۷:۴۹
فقط می تونم بگم متاسفم برای صداوسیمای جمهوری اسلامی . واقعا کاری که این مسئولین صدا و سيما کردن (در مورد پوشش ندادن این خبر تا 14-15 ساعت اول و روزهای بعد) کمتر از اون بمب گذار نبوده و می شه گفت توهین به ملت بوده . (58338)
 
حقیقت
۱۳۸۷-۱۰-۲۹ ۲۱:۳۹:۳۵
افشا ء یک سند برعلیه بها ییا ن -- اعتراض شدید بازرس حقوقی دفتر امام جمعه شیراز به سوء استفاده بهاییان از ...{ دزدی مدرک از ....} www.mahdiabadshiraz.blogfa.com (100116)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۱۱:۰۸:۳۲
ضمن اظهار تاسف شدید و همدردی با خانواده محترم شهدا و مصدومین حادثه
وجود پوکه منور در بمب بسیار عجیب است مسئولین ودمتخصصین پاشخ دهند لطفا (4409879) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.