تیم ملی فوتبال عازم لس‌آنجلس شد

  4050331002

اعضای تیم ملی فوتبال ایران با بدرقه رئیس فدراسیون فوتبال و هواداران ایرانی-مکزیکی عازم فرودگاه شدند تا خود را به بازی بلژیک برسانند.

تیم ملی فوتبال عازم لس‌آنجلس شد

به گزارش ایرنا، شاگردان امیر قلعه‌نویی با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر به سمت لس‌آنجلس پرواز کردند.

ملی‌پوشان ایران به محض حضور در لس‌آنجلس، باید تمرین رسمی و آخر خود پیش از دیدار برابر بلژیک را برگزار کنند. این تمرین از ساعت ١۶:٣٠ به وقت محلی (سه بامداد به وقت تهران) در باشگاه گلکسی لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

سپس امیر قلعه‌نویی و سعید عزت‌اللهی از ساعت ١٨:۴۵ به وقت محلی (۵:١۵ بامداد در آمریکا) در نشست خبری شرکت خواهند کرد.