خط و نشان رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: بنای مذاکره مجدد با آمریکا را نداریم

  4050207027 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما بنای مذاکره مجدد با آمریکایی‌ها به ویژه در مسئله هسته‌ای را نداریم هر اقدام محاسبه نشده از سوی آمریکایی‌ها، تلفات بیش از پیش را برای سربازانشان در پی خواهد داشت.