دم خروس جیش الظلم بیرون زد!

گروه سیاسی الف،   4030116039 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

اقدام تروریستی اخیر جیش الظلم در استان سیستان و بلوچستان، بار دیگر پیوندهای عمیق گروهک های معاند با کشورمان را با رژیم اشغالگر قدس، بیش از هر زمان دیگری آشکار کرد.

دم خروس جیش الظلم بیرون زد!

به گزارش الف؛ در 24 ساعت گذشته شاهد حملات تروریستی اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به اهدافی در شهرهای راسک، چابهار و سربازِ استان سیستان و بلوچستان بوده ایم. این گروهک در بیانیه ای از حملات هماهنگ به برخی مقرهای نظامی کشورمان در سیستان و بلوچستان خبر داد و با برخی لفاظی ها و ادعا‌های بی‌پایه، سعی کرد تا ژست های خاصی را به خود بگیرد با این حال، تروریست ها با برخورد سخت نیروهای امنیتی کشورمان مواجه شدند. 

در این راستا، اخبار مختلف از هلاکت بیش از 16 تروریست و البته به شهادت رسیدن 11 مدافع امنیتِ کشورمان حکایت دارند. تروریست ها در برخی مناطق در محاصره نیروهای امنیتی کشورمان نیز قرار دارند. با این همه، در تحلیل اقدام اخیر تروریست های جیش الظلم، توجه به 2 نکته ضروری به نظر می رسد. 

اول اینکه اقدام تروریستی اخیر جیش الظلم در استان سیستان و بلوچستان، بار دیگر پیوندهای عمیق گروهک‌های معاند با کشورمان با رژیم اشغالگر قدس را بیش از هر زمان دیگری آشکار کرد. صهیونیست ها که پس از حمله تروریستی به کنسولگری کشورمان در دمشق و به شهادت رساندن شماری از فرماندهان و مستشاران نظامی ایرانی، در وحشتِ ناشی از اقدام تلافی جویانه احتمالی ایران به سر می برند، بار دیگر پیوندهای خود با گروهک های تروریستی ضدایرانی را آشکار کردند و از طریق ایجاد ناامنی در کشورمان، به دنبال ارسال این پیام به تهران هستند که بهتر است از انتقام جویی علیه رژیم اشغالگر قدس دست بردارد. 

این در حالی است که ایران سال هاست که نشان داده در برابر تهدیدات اینچنینی مقاوم تر از این حرف ها است و نه تنها عقب نشینی نمی کند، بلکه در انتقام و احقاق منافع خود، مصمم تر و با اراده تر خواهد شد. 

دوم اینکه گروهک تروریستی جیش الظلم همواره ادعاهای دور و درازی را با محوریت وطن پرستی و حمایت از قوم بلوچ و امثالهم مطرح کرده و می کند. این در حالی است که تبانی اخیر آن ها با صهیونیست ها نشان داد تا چه اندازه آن ها در طرح ادعاهای خود دروغگو هستند و بیش از آنکه به فکر قوم بلوچ و مردم ایران باشند(بنا بر ادعاهای خود)، سرسپردگی به  صهیونیست ها را در دستورکار و اولویتشان دارند. در این میان، برخی حامیان ضمنی آن ها نیز بیش از پیش نزد افکار عمومی رسوا شده و ماهیت حقیقی مواضع و رویکردهای آن ها آشکار شده است.