تخصیص ارز مسافرتی قابل توجیه نیست

  4021222070 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که محدودیت ارزی داریم، تخصیص ارز مسافرتی قابل توجیه نیست و نباید این اتفاق تداوم داشته باشد.

تخصیص ارز مسافرتی قابل توجیه نیست

به گزارش مهر، «عبدالحسین روح‌الامینی» در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۲ اسفند) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: بابت مشارکت مردم در دور اول انتخابات قدردانی و تشکر می‌کنم و از مردم می‌خواهم در دور دوم انتخابات هم مشارکت داشته باشند؛ امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس هم شاهد رقابت جدی کاندیداها و مشارکت مردم باشیم.

وی در ادامه تذکر خود گفت: متولیان امر باید موانع واردات خودرو را از بین ببرند تا خودروهای با کیفیت و ارزان‌قیمت وارد کشور شود. گویا متولیان ارزی کشور مانع واردات خودرو هستند و باید این مشکل هر چه زودتر حل و فصل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که صنعت دارو شکایت دارد، دچار بحران است و بسیاری از سفارش‌های دارو به دلیل عدم تأمین ارز مانده و مشکل ارزی دارند، شاهدیم برای ارز مسافرتی گشایش‌هایی شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که محدودیت ارزی داریم، تخصیص ارز مسافرتی قابل توجیه نیست و نباید این اتفاق تداوم داشته باشد.

روح‌الامینی تاکید کرد: مجلس انقلابی یازدهم، تا دقایق آخر یعنی ۶ خرداد به وظایف خود عمل می‌کند و قاعدتاً کارهای باقی‌مانده از سوی مجلس دوازدهم به سرانجام خواهد رسید.