آغاز موج استعفای نظامیان صهیونیست از خدمت در ارتش

  4021214018

رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که شماری از فرماندهان ارتش این رژیم از جمله سخنگوی ارتش از سمت خود استعفا داده‌اند.

آغاز موج استعفای نظامیان صهیونیست از خدمت در ارتش

به گزارش تسنیم، رسانه‌ها و منابع صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه از آغاز موج گسترده استعفا در میان فرماندهان و مقامات ارشد ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

در همین راستا برخی از این رسانه‌ها مدعی شدند دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل نیز از سمت خود استعفا داده است. از سوی دیگر وزارت جنگ رژیم اسرائیل دیروز درباره ناتوانی ارتش در تداوم جنگ ابراز نگرانی کرد.

اصرار شخص بینامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل بر ادامه جنگ و حمله به جنوب غزه (رفح) در میانه انتقادهای فزاینده از این رژیم به دلیل کشتارها بیش از 30 هزار نفر در 150 روز گذشته، منجر به ایجاد اختلاف و شکاف عمیق در بین مقامات رژیم و فرماندهان شده است و بنی گانتز، عضو کابینه جنگ صهیونیست‌‌ها و مخالف نتانیاهو هم‌اکنون در آمریکا به سر می‌برد تا با آمریکایی‌ها درباره آینده جنگ وارد مذاکره کند.

از سوی دیگر، دیروز آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسبق اسرائیل گفت که کار نتانیاهو تمام شده است ولی او حاضر به پذیرش شکست خود نیست و اراضی اشغالی باید سریعتر به سمت انتخابات زودهنگام برود.

هاآرتص، روزنامه چاپ فلسطین اشغالی نیز بامداد امروز دوشنبه نوشت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود آنکه در مدت 150 روز از شروع جنگ غزه مورد حمایت رئیس‌جمهور آمریکا قرار داشته اما در واقعیت «وبال گردن» واشنگتن و عامل تضعیف جایگاه سیاسی «جو بایدن» شده است.