یک رای اولی : به تکلیف خود عمل کردم

  4021211100 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک جوان رای اولی تهرانی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: امروز برای عمل به تکلیف قانونی و شرعی خود در انتخابات شرکت کردم.

یک رای اولی : به تکلیف خود عمل کردم

این دختر جوان که خود را به پای صندوق رای در شعبه مسجد الرسول (ص) محله نازی آباد تهران رسانده بود، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به نظرم انتخابات یک مساله مهم و یک حق قانونی است و هم تکلیف، هیچ کس نمی‌تواند این حق را از من بگیرد بنابراین آمدم تا به تکلیفی که بر دوشم بود، عمل کنم.

وی ادامه داد: رای دهندگان باید با شناخت و انتخاب درست، افرادی را به مجلس بفرستند که برای رفع مشکلات آنها برنامه و هدف داشته باشد.

او اضافه کرد: بعنوان یک جوان رای اولی به خود افتخار می‌کنم که در کنار دیگر هموطنانم در تعیین سرنوشت کشورم سهیم شده‌ام.

 همچنین پیرمرد مُسنی که به سختی و با کمک یکی از نزدیکانش خود را به این شعبه اخذ رای رسانده بود نیز به خبرنگار ایرنا گفت: باید نابودی دشمنان و اقتدار و پیشرفت کشور خود را در این شرایط با حضور در انتخابات و رای دادن، نشان دهیم.

وی اظهار کرد: افرادی که به مجلس راه پیدا می‌کنند، باید از خدا بترسند، در مسیر خدمت به ملت گام بردارد و از هیچ تلاش و کوششی برای رفع مشکلات مردم دریغ نکند.

همچنین دیگر شهروند تهرانی نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این انتخابات با حضور مردم بصورت منظم و با امنیت کامل در حال برگزاری است و مشکلی در زمینه اخذ رای نیز وجود ندارد.

وی تاکید کرد: باید به دشمنان و بدخواهان نظام نشان دهیم که مردم پای انقلاب خود ایستاده و در تعیین سرنوشت شان مشارکت می‌کنند.