رای ۶۲ هزار نفر از شهروندان خراسان رضوی در ۵۰ دقیقه اخذ شد

  4021211018

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ۶۲ هزار نفر از شهروندان این استان از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه امروز، رای خود را به صندوق های انتخابات ریختند.

رای ۶۲ هزار نفر از شهروندان خراسان رضوی در ۵۰ دقیقه اخذ شد

سید هادی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این عدد مشارکت با وجود سردی هوا، بارش برف در برخی مناطق شهری و روستایی استان و لغزندگی معابر شهری و بین شهری و روستایی در کمتر از یک ساعت از آغاز فرآیند انتخابات به صندوق ها ریخته شده است.

وی بیان کرد: فرایند اخذ رای در حدود هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای روستایی آغاز شده و شعب سیار نیز به روستاهای کم جمعیت اعزام شده است.

طباطبایی با اشاره به برودت هوا و لغزندگی معابر و جاده های اصلی و فرعی استان خراسان رضوی گفت: با گذشته یک ساعت از آغاز فرآیند رای گیری ۹۹ درصد شعب اخذ رای استان به طور کامل فعال شده است و بقیه نیز تا دقایق دیگر فعال خواهد شد.

وی افزود: فرآیند اخذ رای در چهار هزار و ۶۲۷ شعبه اخذ رای خراسان رضوی برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انجام می شود.

شمار واجدان شرایط رای دادن در استان هفت میلیون نفری خراسان رضوی، چهار میلیون و ۷۵۰ هزار نفر عنوان شده است که تعداد رای اولی ها در این استان حدود ۲۵۰ هزار نفر می باشد.