مصباحی‌مقدم: انتخابات مجلس رقابتی است

  4021128124 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به میزان رقابتی بودن انتخابات مجلس، گفت: حتما از همه جریان‌های سیاسی ثبت‌نام کرده‌اند، اما ممکن است مشاهیر آن‌ها نیامده باشند، اما جوان‌ترها آمده‌اند. کم و بیش می‌توان گفت انتخابات رقابتی است.

مصباحی‌مقدم: انتخابات مجلس رقابتی است

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در حاشیه نشست خانه گفت‌وگوی انتخابات در دانشگاه تهران، در سخنانی، گفت: معتقدم که ما همیشه باید گفت‌وگو داشته باشیم و فضای نقد در جامعه برقرار باشد، حتی اگر رسانه ملی این اقدام را با فراگیری شخصیت‌های سیاسی و کشوری بیشتری داشته باشد، به افزایش سرمایه اجتماعی کمک می‌کند.
وی همچنین درباره میزان رقابتی بودن انتخابات نیز، گفت: اصولا ثبت‌نام آزاد بود و هر کسی می‌توانست ثبت‌نام کند. چه بسا برخی باور نداشتند که فضای آزاد برای مشارکت وجود خواهد داشت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: شورای نگهبان ۱۵ هزار نفر یعنی ۷۳ درصد را تأیید کرده است و حتی با دست بازتری نسبت‌ به‌ هیأت‌های اجرایی اقدام کرده بود که این اقدام حاصل  توصیه رهبر انقلاب بود.
حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم، ادامه داد: تصور من این است که حتما از همه جریان‌های سیاسی ثبت‌نام کرده‌اند، اما ممکن است مشاهیر آن‌ها نیامده باشند، اما جوان‌ترها آمده‌اند. کم و بیش می‌توان گفت انتخابات رقابتی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که در جریان اصولگرا دو لیست باشیم، از آنچه خبر داریم، جریان اصلاح‌طلب هم به‌خصوص با نامه ۱۱۰ شخصیت سیاسی‌شان، در تهران قوی ورود می‌کنند.