طی پیامی صورت گرفت؛ تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

  4021126010 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی از مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران قدردانی کرد.

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
 

جناب آقای مهندس ضرغامی
وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

سلام علیکم،
تعمیق ارزش‌های دینی و ملی و شناساندن ظرفیت‌های بی‌بدیل کشور عزیزمان وظیفه‌ای است که بر دوش مدیران جهادی ایران اسلامی نهاده شده است که به‌حمدالله با حضور جنابعالی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمود عینی یافته است.

توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری کشور از میسر برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی و داخلی، ضمن معرفی جاذبه‌های گوناگون گردشگری و توجه به این میراث گران‌بها، می‌تواند باعث شناساندن هرچه بهتر کشورمان به مردم دنیا از یک سو و ایجاد فرصت‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از سوی دیگر شود.

معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و تمدنی ایران، یک فرصت بی‌نظیر برای شناساندن این ظرفیت‌ها به جهانیان است که بهترین محل برای بروز و ظهور این مهم، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی نظیر هفدهمین رویداد گردشگری و صنایع وابسته می‌باشد که با همت جنابعالی و همکاران محترمتان فراهم شده و امید است در آینده شاهد رشد و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر چنین نمایشگاه‌هایی باشیم.


بدیهی است برگزاری این قبیل نمایشگاه‌‌ها حاصل زحمات شبانه‌روزی همکاران جهادی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است، از جنابعالی و همه دست‌اندرکارهای برگزاری نمایشگاه گردشگری، کمال تشکر و قدردانی دارم.

ضمن عرض خسته نباشید ‌و خدا قوت به شما وزیر انقلابی و همکاران محترم، موفقیت روزافزونتان در ظلّ توجهات حضرت ولیّ عصر(عج) در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.
 
عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی