اسلامی: دشمنان بیش از این توطئه نکنند  

  4021122040 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: دشمنان بیش از این توطئه نکنند و مسیر پیشرفت ایران را به عنوان یک حقیقت پذیرفته و دست از توطئه و دشمنی بردارند.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، با تبریک ایام دهه فجر گفت: دشمنان با اتهام زنی و پرونده سازی و با مزاحمت‌های بی‌شمار همواره سعی کردند مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را مسدود کنند و مانع ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه فناوری هسته‌ای یکی از پیشران‌های توسعه هر ملت است، افزود: اگر امروز فناوری هسته‌ای نباشد، نمی توان در خیلی از علوم فنون و صنایع کاری انجام داد.

رییس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: با توجه به اینکه فناوری هسته ای یک صنعت راهبردی پیشران و پیشتاز است، دشمنان نمی‌خواستند جمهوری اسلامی به این فناوری و صنعت دست پیدا کند اما آن ها به لطف الهی و با تحقیقات درون زا و خودباوری و تلاش شبانه روزی شکست خوردند. در این راه ملت ما سختی کشید و شهید داد.

وی اضافه کرد: دشمنان با حرکت‌های تروریستی گوناگون به ما ضربه زدند اما یک لحظه در اراده ملت ایران و اراده همکاران ما در سازمان انرژی اتمی خللی وارد نشد و ما توانستیم در عرصه‌های گوناگون علوم و فنون هسته ای به خودکفایی برسیم؛ این چیزی است که دشمنان نمی خواستند و برای آن خیلی تلاش کرد اما شکست خورد و برای همین خدا را شاکریم.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین اظهار کرد: مردم ما ۴۵ سال است که قاطعانه تصمیم گرفتند و شهید و هزینه دادند که از زیر سلطه خارج شوند؛ سلطه‌گری جواب نخواهد داد و دشمنان باید بدانند که ملت عزیز ایران قدرتمندتر از آن است که آنها با شیطنت ها و حرکات شان، مردم را متوقف کنند.

اسلامی تاکید کرد: مردم ایران هوشیار و آگاه هستند و پای انقلاب شان ایستاده و پیشرفت کرده اند.امروز ایران در رده بالای جدول پیشرفت علوم و فنون پیشرفته در دنیا قرار دارد؛ لذا دشمنان بیش از این توطئه نکنند و مسیر پیشرفت ایران را به عنوان یک حقیقت پذیرفته و دست از توطئه و دشمنی بردارند.