رئیس ستاد انتخابات: ۳ مانور انتخاباتی در سراسر ایران برگزار می‌شود

  4021113091 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس ستاد انتخابات کشور از برگزاری سه مانور فناوری انتخابات در سراسر کشور خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات: ۳ مانور انتخاباتی در سراسر ایران برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم، سید محمدتقی شاه‌چراغی عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: اولین مانور فناوری انتخابات 12 بهمن‌ماه برگزار شده است و این مانورها برای مجریان انتخابات با رویکرد نظارت بر برگزاری، قوانین موجود و دستگاه‌های احراز هویت رأی‌دهندگان تا قبل از 11 اسفندماه برگزار می‌شود..

او افزود: همایش‌های داوطلبان انتخاباتی برای آمادگی بیشتر، تکمیل و رصد آموزش عوامل اجرایی به‌صورت متمرکز در استان‌ها و تمام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تأکید به برگزاری همایش‌های آموزشی ویژۀ اعضای اجرایی شعب اخذ رأی در کشور عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش‌ها اجرای دقیق و خوب انتخابات است و معتقدیم که اجرای خوب انتخابات می‌تواند در مشارکت مؤثر باشد.

او با اشاره به تاریخ مردم لرستان، بیان کرد: مردم این استان در تمامی مقاطع تاریخی دین خود را به کشور و انقلاب ادا کرده‌اند و تکلیف مدیران خدمت به این مردم است.

شاه‌چراغی با قدردانی از تلاش ستاد انتخابات لرستان گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات در این استان فراهم است و در حال حاضر نیز امکانات لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.