معاون رییسی:دولت سیزدهم دولت کار است

  4021111129 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت:دولت سیسزدهم دولت کار و فعالیت است و اعضای هیات دولت در ایام الله دهه مبارک فجر به استان های مختلف برای افتتاح طرح های عمرانی سفر می کنند.

به گزارش ایرنا سید محمد حسینی عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ویگل در جمع خبرنگاران در آران و بیدگل افزود: دولت سیزدهم به تعبیر مقام معظم رهبری دولت کار و فعالیت است و طرح های عمرانی متعدد در سطح کشور در این ایام افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: در شهرستان آران و بیدگل افتتاح پروژه برق و یک طرح آموزشی را داریم این طرح ها نیاز منطقه است.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: یکی از اقداماتی که در سفرهای استانی دولت انجام می شود ارزیابی میزان پیشرف طرح های نیمه تمام و اولویت سنجی برای تکمیل طرح هایی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد است.

حسینی گفت:تهاتر املاک دولت با پیمانکاران از راه های تکمیل طرح های نیمه تمام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت حضور پرشور در انتخابات اشاره کرد و افزود: رقابت جدی وجود دارد برای هر صندلی مجلس ۴۵ رقیب وجود دارد و دولت تشویق کرده همه گرایش ها حضور داشته باشند و دولت به بهترین وجه در خدمت مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،معاون پارلمانی رییس جمهور امروز در بدو ورود به شهرستان آران و بیدگل با حضور در گلزار شهدای امامزاده هادی به مقام شامخ شهدای این شهرستان اداری احترام کرد.

پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ویگل با اعتبار هزارو ۱۰۰ میلیارد ریال با هدف تامین برق شهرک های صنعتی آران و بیدگل و رفع افت ولتاژ در شهرستان به بهره برداری رسید.

افتتاح مدرسه ابوشهید غیرتی و نشست با مسوولان و فرهنگیان از دیگر برنامه های حسینی در سفر یکروزه به آران و بیدگل می باشد.

شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.