توضیحات فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نزاجا در خصوص علت حادثه پادگان باغین کرمان

  4021103001 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش با اشاره به حادثه روز گذشته در پادگان باغین گفت: شایعاتی که در فضای مجازی در حال بازنشر است هیچکدام واقعیت ندارد و آنچه تا بحال به آن رسیدیم، اختلافات خانوادگی که در خانواده این سرباز بوده و انگیزه‌هایی برای انتقام‌جویی وجود داشته است.

توضیحات فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نزاجا در خصوص علت حادثه پادگان باغین کرمان

به گزارش فاس، امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امشب در سخنانی در خصوص دلایل قتل ۵ نفر از سربازان توسط یک سرباز وظیفه اظهار کرد: در ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه روز گذشته یک نفر از کارکنان وظیفه از سر پست نگهبانی به داخل آسایشگاه مراجعه می‌کند و بر اثر دلایلی که هنوز مشخص نیست بلافاصله اقدام به تیراندازی به سمت سربازان که داخل آسایشگاه بودند، کرده و تعداد ۵ نفر از همرزمان وظیفه جانشان را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: ضارب بلافاصله بعد از این واقعه همراه با دو قبضه اسلحه و تعدادی خشاب از محل متواری می‌شود.

غلامعلیان بیان داشت: پس از اطلاع از حادثه، بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردیم و با کاوشی که در منطقه انجام شد یک قبضه اسلحه در محلی که سرباز اقدام به فرار کرده بود پیدا شد و اقداماتی انجام شد با ردزنی‌هایی که توسط سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی و بخصوص در حفاظت اطلاعات ارتش انجام شد قاتل فراری در ورودی شهرستان زرند دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از روشن شدن، دلایل و مواردی که سبب شد این سرباز چنین جنایت وحشتناکی را رقم بزند، اطلاع‌رسانی خواهد شد، اضافه کرد: شایعات فضای مجازی که هم‌اکنون در حال بازنشر است هیچکدام واقعیت ندارد و آنچه تا بحال به آن رسیدیم اختلافات خانوادگی بوده که در خانواده این سرباز وجود داشته و انگیزه‌هایی برای انتقام‌جویی. و هیچگونه مورد خاص دیگری نیست و همشهریان و هم استانی‌ها مطمئن باشند اوضاع کاملا تحت کنترل بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.