ضربه بعدی سپاه به رژیم صهیونیستی «دردناک‌تر» خواهد بود

  4021030073 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

کارشناس ارشد مسایل غرب آسیا گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی مشغول شلیک به هر گونه راه‌حل سیاسی است، ضربه بعدی سپاه به این رژیم دردناک‌تر و غافلگیرکننده‌تر خواهد بود.

ضربه بعدی سپاه به رژیم صهیونیستی «دردناک‌تر» خواهد بود

«سیدهادی سیدافقهی» کارشناس ارشد مسایل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جنایت امروز صهیونیست‌ها در به شهادت‌رساندن تنی چند از مستشاران نظامی کشورمان، اظهار کرد: این حمله در ادامه جنگ اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی است که به صورت غیر مستقیم میان ما و این رژیم آغاز شده و می‌تواند در آینده ادامه یابد.

وی ادامه داد: پس از موشک‌باران یکی از مراکز مهم «موساد» در «اربیل» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ضربه مهلکی برای صهیونیست‌ها بود، طبیعی است که این رژیم بخواهد از ما انتقام بگیرد.

کارشناس ارشد مسایل غرب آسیا افزود: رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی به بُن‌بست رسیده و می‌خواهد هر طور شده جنگ را منطقه‌ای کند؛ جمهوری اسلامی ایران این فرصت را قطعاً به رژیم صهیونیستی نخواهد داد و به ضربات خود ادامه می‌دهد.

سیدافقهی با بیان اینکه ضربه بعدی سپاه دردناک‌تر و غافلگیرکننده‌تر خواهد بود، اضافه کرد: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی مشغول شلیک به هر گونه راه‌حل سیاسی است، ضربات بعدی به این رژیم باید سنگین‌تر باشد.