فریبا: خوشحالم یک هافبک طراح مثل قدوس داریم/ نباید تیمی را دست کم بگیرم

  4021025050

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: خوشحالم از اینکه بعد از مدت‌ها توانسته‌ایم یک هافبک طراح مثل سامان قدوس در زمین داشته باشیم.

فریبا: خوشحالم یک هافبک طراح مثل قدوس داریم/ نباید تیمی را دست کم بگیرم

بهتاش فریبا روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برد ایران مقابل فلسطین اظهار داشت:‌ مهم‌ترین مسئله این بود که ما ۳ امتیاز بازی اول در گروه را گرفتیم. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد فلسطین جلوی ما خوب بازی کند. خداراشکر تجربه بازیکنان به کمک‌مان آمد و توانستیم در دقایق ابتدایی گل اول را به ثمر برسانیم. خوشبختانه بعد از مدت‌ها یک هافبک طراح مثل سامان قدوس در تیم ملی داریم که می‌تواند مهاجم‌ها را تغذیه کند.

وی در مورد مصدومیت شجاع خلیل‌زاده، خاطرنشان‌کرد:‌ بازیکنان فلسطین خیلی خشن بازی می‌کردند و متاسفانه همین موضوع باعث شد شجاع خلیل‌زاده مصدوم شود. امیدوارم مشکلی برای او پیش نیاید و بتواند در بازی‌های بعدی تیم ملی را همراهی کند. در هر صورت خوشبختانه توانستیم اولین بازی را برد پشت سر بگذرانیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی بعدی ایران مقابل هنگ کنگ در روز جمعه، یادآور شد: تیم هنگ کنگ تیم معمولی است و نمی‌تواند خطری را بر روی دروازه ما ایجاد بکند ولی قطعا بازیکنان نباید تیم‌ها را دست کم بگیرند و با تمام قدرت بازی کنند. ما در بازی بعدی باید در ۱۰ دقیقه اول گل بزنیم چون در دقایق ابتدایی هر تیمی گل بخورد، شیرازه تیم بهم می‌خورد. در بازی فلسطین خداراشکر در اولین فرصت توانستیم به اولین گل برسیم و امیدوارم همین اتفاق در بازی بعدی رخ بدهد. همه بازیکنان تیم ملی کشورمان از هنگ کنگ آشنایی کامل دارند چون قبلا با این تیم بازی دوستانه داشته‌ایم.

فریبا در خصوص عملکرد خط دفاعی تیم ملی کشورمان گفت:‌ آن گلی که در بازی مقابل فلسطین خوردیم ربطی به مدافعین نداشت و با اشتباه سعید عزت‌اللهی باعث شد گل بخوریم. البته من از عملکرد خطوط دفاعی کشورمان راضی هستم چون در بازی مقابل فلسطین اجازه به مهاجمین تیم حریف ندادند.

وی در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود یا نه، تصریح کرد: الان زود است در این مورد نظر بدهیم. در بازی دیروز که شاهد بودیم ژاپن از نفرات اصلی خود استفاده نکرد ولی با بازیکنان ذخیره خود توانست بازی باخته را پیروز شود. قطعا ایران تا فینال با ژاپن بازی نمی‌کند و امیدوارم بازیکنان تیم ملی هر بازی در زمین قوی ظاهر شوند که بتوانیم تا فینال برویم.