مشاور فرمانده سپاه قدس: عینک حزبی را به خاطر شهدا بشکنید  

  4021021098 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: منظور حاج قاسم از حفظ جمهوری اسلامی را با پیشبرد انتخابات عملی می‌کنیم و عینک حزبی را به خاطر شهدا بشکنید. 

به گزارش ایرنا سردار عبدالفتاح اهوازیان روز پنجشنبه در آیین تشییع و خاکسپاری یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان و یادواره شهدای عملیات کربلا در گلزار شهدای جیرفت اظهار کرد: دشمن وقتی بمب‌گذاری کرد نپرسید چه کسی اصلاح طلب یا اصولگراست بلکه همه را هدف قرار داد بنابراین همه در یک کشتی هستیم. 

وی تاکید کرد: در انتخابات شایسته سالاری را مدنظر قرار داده و به کسی رای دهیم که تخصص داشته باشد و رابطه‌اش با مردم و انقلاب مشخص باشد.

سردار اهوازیان همچنین ادامه داد: فلسطینی ها در واقع در محاصره اسرائیل نیستند، در محاصره برخی سران ناآگاه کشورهای مسلمان هستند. 

فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم شهید سلیمانی با تاکید بر اینکه امید کل دنیا به ماست و ما سرآمد هستیم اضافه کرد: اسرائیل عقب نشینی خود را شروع کرده است و امروز یمنی ها از ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتری این رژیم را می‌زنند.

وی با اشاره شرایط دوران دفاع مقدس افزود: دشمنان در عملیات کربلای ۵ هر چه داشتند رو کردند اما ما در این عملیات شاخ دنیا را شکستیم و موجب شد قطعنامه به نفع ما تغییر کند. 

سردار اهوازیان اضافه کرد: امروز بصیرت شما جوانان در دنیای اینترنت هزاران بار از ما بیشتر است، شما جوانان زیر تابوت شهید را گرفتید. 

وی با بیان اینکه حاج قاسم معلم ما بود فرمانده ما نبود تصریح کرد: هیچکس و هیچ ارگان و دستگاهی هنوز درس مکتب شهید سلیمانی را حتی شروع نکرده است.

پیکر شهید سید میثم حسینی از شهدای انفجارهای تروریستی کرمان امروز باحضور پرشور مردم در جیرفت تشییع و خاکسپاری شد.