حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه آمریکا در سوریه

  4021020084

 مقاومت اسلامی عراق بار دیگر پایگاه آمریکا در شرق سوریه را هدف حمله قرار داد و تاکید کرد که به حملات خود علیه مواضع آمریکا ادامه خواهد داد.

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه آمریکا در سوریه

به گزارش فارس، منابع محلی سوریه، عصر امروز (چهارشنبه)، از شنیدن شدن صدای انفجار در مجاورت پایگاه آمریکا در میدان گازی کونیکو در شرق سوریه خبر دادند.

به دنبال انتشار این گزارش، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پایگاه آمریکا در این میدان گازی را هدف حمله راکتی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق ضمن اعلام مجدد حمایت خود از مردم فلسطین و نیروهای مقاومت، اعلام کرد به حملات خود علیه پایگاه‌های آمریکا در منطقه ادامه خواهد داد.

این بیانیه در حالی صادر شده است که منابع خبری درباره میزان خسارت وارده به این پایگاه آمریکا و تلفات احتمالی جزئیات بیشتری منتشر نکرده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق تاکنون ده‌ها بار پایگاه‌های آمریکا را در شرق و شمال شرق سوریه و در غرب و شمال عراق هدف حمله پهپادی و راکتی قرار داده است.

مقاومت عراق، آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌داند و تاکید کرده است که تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه به حملات خود ادامه خواهد داد.