شکست حتمی توطئه تل‌آویو به بهانه مدیریت غزه

  4021017002

گروههای فلسطینی هشدار دادند که رژیم صهیونیستی به دنبال تسلط بر کرانه باختری است، ولی این بار با عناوین فریبنده‌ای مانند حکومت غیر نظامی.

شکست حتمی توطئه تل‌آویو به بهانه مدیریت غزه

به گزارش فارس،  گروههای فلسطینی در واکنش به توطئه‌های رژیم صهیونیستی در خصوص مدیریت غزه، تأکید کردند: طرحهای سران اسرائیل درباره ایجاد یک مدیریت سیاسی اشغالگرانه که تحت عناوین غیر نظامی است، در برابر مقاومت ملت ما شکست خواهد گرفت.

این گروهها با اشاره به اینکه کابینه صهیونیستی با طرحهای کنونی خود به دنبال نابودی مسئله فلسطین و آواره کردن ملت این کشور است، تصریح کردند: این توهمات در برابر صبر ملت فلسطین از بین خواهد رفت و مانند همه طرحهای امریکایی-اسرائیلی، نقش بر آب خواهد شد.

یواف گالانت وزیر جنگ صهیونیست روز گذشته مدعی شد که پس از پایان جنگ؛ مردم فلسطینی امور غزه را مدیریت خواهند کرد؛ البته مشروط به اینکه دشمن اسرائیل نباشند و علیه آن اقدام نکنند». در حال حاضر، غزه تحت مدیریت حماس قرار دارد.

بر اساس طرح ادعایی تل‌آویو، دیگر از سوی حماس، تهدیدی متوجه شهرک‌نشینان اسرائیلی نخواهد بود و فقط نظامیان این رژیم، می‌توانند در نوار غزه، آزادانه فعالیت نظامی داشته باشند.

خبرگزاری سما ضمن نقل بیانیه گروههای فلسطینی، گزارش داد، سران صهیونیست نتوانستند برای دومین بار، طرح اخراج مردم فلسطین را اجرا کنند و همین مسئله کابینه این رژیم با مجبور کرد به دنبال راههای دیگری برای ضربه به ایستادگی ملت فلسطین باشد.

در این بیانیه تأکید شد، دشمن صهیونیستی به دنبال سوء استفاده از شراط فاجعه‌بار انسانی ملت فلسطین است تا از این طریق، بتواند نهادهای موسوم به «مدنی یا عشایری» را به بهانه مدیریت غزه ایجاد کند.

گروههای فلسطینی در پایان خاطر نشان کردند، دشمن قصد دارد پیش از تعیین نتیجه جنگ، برای مدیریت غزه، نهادی تشکیل دهد که تحت کنترل خودش باشد.