رصد لحظه‌ای تحرکات معاندان توسط گروه ۸۴۰ موشکی ارتش

  4021007063

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی سرلشکر شهید کبریایی نزاجا، گفت: به مردم شریف ایران اطمینان خاطر می‌دهیم که سربازان خدوم شما در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش شبانه روز در حفاظت از کیان کشور آماده‌اند و تحرکات معاندان را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کنند و خواب را از چشمان هر متجاوزی ربوده‌اند.

رصد لحظه‌ای تحرکات معاندان توسط گروه ۸۴۰ موشکی ارتش

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، سرهنگ حیدر معظمی گودرزی در حاشیه بازدید امیر سرتیپ حیدری از آمادگی و توان رزمی گروه ۸۴۰ موشکی سرلشکر شهید کبریایی نزاجا اظهار داشت: گروه ۸۴۰ موشکی با توجه به اهدافی و ماهیتی که دارد، یکی از راهبردی‌ترین یگان‌ها در نیروی زمینی ارتش است. این یگان، با توجه به دارا بودن موشک‌های پیشرفته و برد بلند، پا به پای سایر یگان‌های نیروی زمینی، عمق منطقه نبرد را باز می‌کند و تأثیر بسزایی در تصمیم‌سازی فرماندهان و همچنین ارتقای توان رزمی نیرو دارد.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا تصریح کرد: کارکنان این گروه امروز در حضور فرمانده ولایی نیروی زمینی ارتش یک بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که بنابر دستور آماده‌اند تا در هر نقطه‌ای از این مرز و بوم حضور یافته و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بدهند.

وی خاطر نشان کرد: به مردم شریف ایران اطمینان خاطر می‌دهیم که سربازان خدوم شما در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش شبانه روز در حفاظت از کیان کشور آماده‌اند و تحرکات معاندان را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کنند و خواب را از چشمان هر متجاوزی ربوده‌اند.