فرزند شهید موسوی: این راه را ادامه خواهیم داد

  4021005081 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

  فرزند شهید سیدرضی موسوی در اظهاراتی گفت: به دشمن می‌گوییم که این راه را با قدرت ادامه خواهیم داد.

فرزند شهید موسوی: این راه را ادامه خواهیم داد

به گزارش ایسنا، سید صادق موسوی، فرزند شهید سیدرضی موسوی در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: به دشمن می‌گوییم که ما شهدای زیادی دادیم، اما در این راه باقی خواهیم ماند.

وی گفت: به نیروهای مقاومت درود می‌فرستیم و از همه می‌خواهیم که با قدرت این راه را ادامه دهند.

فرزند شهید موسوی تاکید کرد: رابطه پدرم با شهید قاسم سلیمانی بیشتر از روابط نظامی بود و حاج قاسم در دل تمام مردم جای دارد.

سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی، از مستشاران باسابقه ایران در سوریه و از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز گذشته در حمله موشکی رژیم صهیونیستی در حومه دمشق به شهادت رسید.

«حسین امیرعبداللهیان»، وزیر خارجه ایران بامداد سه‌شنبه و در واکنش به ترور «سید رضی موسوی»، مستشار ارشد ایرانی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شهادت مستشار ایرانی مبارزه با تروریسم در سوریه، آقای سیدرضی موسوی را به خانواده محترم ایشان و دو ملت ایران و سوریه، صمیمانه تسلیت می‌گویم».

وزیر خارجه ایران به سوابق سردار موسوی اشاره کرد و نوشت: «این شهید بزرگوار سال‌ها در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تامین امنیت ایران و منطقه علیه تروریست‌ها دلیرانه مبارزه کرد». 

امیر عبداللهیان به رژیم صهیونیستی هشدار داد و نوشت: «تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد.»

«ناصر کنعانی»، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم دوشنبه شب در ارتباط با این ترور، در یک موضع‌گیری رسانه‌ای تاکید کرد: «ایران حقوق خود را برای پاسخ به ترور شهید موسوی در زمان و مکان مناسب محفوظ می‌داند».