جزئیات سی‌ان‌ان از حمله عامدانه رژیم اسرائیل به غیرنظامیان در نوار غزه

  4021001075

شبکه خبری سی‌ان‌ان می‌گوید تحلیل‌های انجام شده توسط این رسانه نشان می‌دهد ارتش اسرائیل دست‌کم در سه مورد دقیقاً به نقاطی در نوار غزه که غیرنظامیان را به فرار به آن مناطق فراخوانده حمله کرده است.

به گزارش تسنیم، تحلیل انجام‌شده از سوی شبکه خبری سی‌ان‌ان نشان می‌دهد رژیم اسرائیل دست‌کم سه نقطه در داخل غزه را که بعد از اتمام آتش‌بس 7 روزه خواستار اسکان غیرنظامی‌ها به آنها شده بود را بمباران کرده است.

روز 1 دسامبر ارتش اسرائیل نقشه‌ای از غزه را منتشر کرد که باریکه غزه را به 623 بلوک تقسیم‌بندی می‌کرد و به جداسازی مناطق هدف حمله اسرائیل از مناطق محل اسکان غیرنظامیان می‌پرداخت.

سخنگوی ارتش اسرائیل در آن زمان برای تبلیغ این نقشه خطاب به ساکنان غزه گفت که این نقشه «راهی ایمن برای حفظ امنیت و زندگی شما و زندگی خانواده‌تان است.»

 شبکه خبری سی‌ان‌ان می‌گوید تحلیل‌های انجام شده توسط این رسانه نشان می‌دهد ارتش اسرائیل دست‌کم در سه مورد دقیقاً نقاطی را که غیرنظامیان را به فرار به آن مناطق فراخوانده هدف حمله قرار داده است.

بیش از 20 هزار نفر تاکنون در عملیات‌های نظامی رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیده و بیش از 53 هزار نفر زخمی شده‌اند. تنها در دو روز گذشته 390 نفر در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند. اسرائیل هدفش از این عملیات نظامی را نابودی حماس اعلام کرده و این هدفی است که بسیاری از تحلیلگران آن را ناممکن می‌دانند.