دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه هستند/انتقام سخت در انتظار تروریست‌ها

  4020925053

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان سعی دارند با اقدامات تروریستی بین مسلمانان اختلاف و دودستگی ایجاد کنند که البته تاکنون در این کار ناکام مانده‌اند.

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه هستند/انتقام سخت در انتظار تروریست‌ها

حسین‌علی شهریاری در گفت و گو با ایرنا با اشاره به حادثه تروریستی در مقر پلیس در شهرستان راسک اظهار داشت: امروز که محور مقاومت در ماجرای غزه از فلسطین حمایت می‌کند دشمنان ما نیز سعی دارند تا با اقدامات تروریستی به ایجاد اختلاف و دودستگی در بین مسلمانان بپردازند و این اتحاد را بر هم بزنند که در این کار تاکنون ناکام مانده‌اند و در ادامه نیز موفق نخواهند شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ما شاهد این قبیل اقدامات دشمنان بوده‌ایم اما هیچ‌گاه آنان نتوانستند به هدفشان که ایجاد اختلاف بین گروه‌های مختلف مردمی است، برسند.

شهریاری یادآورشد: به طور قطع انتقام سختی از عوامل و دست اندرکاران حادثه تروریستی شهرستان راسک که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد، گرفته می شود و نظام جمهوری اسلامی ایران انتقام سخت و سنگینی را از عاملان این حادثه تروریستی خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی حوادث تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران از طریق مرز پاکستان انجام می شود از مقامات این کشور درخواست می شود تا سرزمین خود را محل فعالیت گروه‌های تروریستی قرار ندهد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واقعیت این است که دولت پاکستان باید حاکمیت و کنترل کاملی بر نقاط مختلف سرزمینی خود داشته باشد، یادآورشد: اکنون به اطلاعاتی برای شناسایی محل اختفای تروریست‌ها در خاک پاکستان نیاز است تا اقدامات نظامی برای سرکوب تروریست‌ها در آن سوی مرزها انجام شود.

به گزارش ایرنا، در پی حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی به مقر نیروی انتظامی شهرستان راسک در جنوب استان سیستان و بلوچستان که نیمه شب پنجشنبه، ۲۳ آذرماه رخ داد، ۱۱ نفر از عوامل فراجا اعم از افسران ارشد و سرباز به شهادت رسیدند.