‌الحاق پهپادهای کرار مسلح به موشک هوا‌به‌هوای مجید‌ به پدافند منطقه جنوب غرب

  4020922066

آیین الحاق پهپادهای کرار مسلح به موشک هوا به هوای مجید در پادگان هوایی ماهشهر برگزار شد.

‌الحاق پهپادهای کرار مسلح به موشک هوا‌به‌هوای مجید‌ به پدافند منطقه جنوب غرب

به گزارش تسنیم از ماهشهر، آیین الحاق پهپادهای کرار مسلح به موشک هوا به هوای مجید در پادگان هوایی ماهشهر برگزار شد.

امیر سعید امیری فرمانده پدافند منطقه جنوب غرب آجا دراین باره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ده‌ها فروند از پهپاد کرار مسلح به موشک هوا به هوای مجید در روزهای گذشته تحویل یگان‌های عملیاتی و سرپنجه‌های نیرو داده شد.

وی با بیان اینکه یک دسته پروازی از این پهپادهای مسلح تحویل منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ‌و‌ گروه ماهشهر انجام شد گفت: امروز آیین الحاق این پهپادها را به سازمان‌های رزم گروه انجام و به سمت مقاصد و نقاط مورد نظر گسترش و مستقر خواهیم کرد.

فرمانده پدافند منطقه جنوب غرب آجا با اشاره به ویژگی‌های این پهپاد گفت: مهم‌ترین ویژگی این پهپادها در افزایش توان رزم پدافند هوایی، صرفه‌جویی در مولفه مهم نیروی انسانی، افزایش برد پروازی و رعایت اصل دفاع، در پدافند هوایی شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: با ورود این پهپادها به سازمان رزم گروه پدافند هوایی ماهشهر، افزایش قابل ملاحظه ای در توان رزم و انعطاف تاکنیکی خواهیم داشت.

فرمانده پدافند منطقه جنوب غرب آجا با اشاره به بومی سازی این پهپادها اظهار داشت: کلیه دانش و تکنولوژی و سایر موارد این دستاورد در دانشگاه‌های ارتش، با همکاری شرکت‌های دانش بنیان، محصول مشترک پدافند هوایی و وزارت دفاع است که به دست جوانان برومند و انقلابی جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.