المیادین: پرونده کشتی توقیف شده در نزدیکی خلیج عدن مشکوک است

  4020906036

منابع المیادین تاکید کردند که صحبت‌های رسانه‌های صهیونیستی درباره توقیف یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی خلیج عدن یا ساختگی یا فریبی برای ورود نیروهای خارجی است.

المیادین: پرونده کشتی توقیف شده در نزدیکی خلیج عدن مشکوک است

به گزارش ایسنا، منابعی به المیادین گزارش دادند: موضوع کشتی اسرائیلی که گفته می‌شود در نزدیکی خلیج عدن تحت تصرف درآورده کاملاً مشکوک است.

این در حالی است که رسانه‌های عبری مدعی شدند که یک نفتکش  رژیم صهیونیستی در سواحل یمن مورد حمله قرار گرفت.

در این زمینه یک منبع نظامی یمن شامگاه یکشنبه به اسپوتنیک گفت، نیروی دریایی آمریکا عملیات فرود روی نفتکش «سنترال پارک» در آب‌های بین‌المللی انجام داد و توانست آن را آزاد کند.

گزارش فاکس نیوز از حمله موشکی به یک ناوشکن آمریکایی

فاکس نیوز نیز ادعاهای صهیونیست‌ها را دامن زده و به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد: نیروهای ارتش یمن شامگاه یکشنبه دو موشک بالستیک به سمت یک ناوشکن آمریکایی در خلیج عدن شلیک کردند.

فاکس نیوز به نقل از این دو مقام آمریکایی در ادامه قصه بافی خود علیه ارتش یمن ادعا کرد: «دو ناوشکن آمریکایی دو موشک را که نتوانستند به هدف اصابت کنند، ردیابی کردند، موشک‌ها در خلیج عدن فرود آمدند.»

دو مقام ارشد آمریکایی گفتند: اتفاقی که در خلیج عدن افتاد پس از آن رخ داد که نیروی دریایی آمریکا درخصوص توقیف یک نفتکش و دستگیری پنج شبه نظامی ناکام ماند. به گفته این دو مقام، کشتی یو اس اس مایسون برای «آزاد کردن» کشتی وابسته به شرکت صهیونیستی «زودیاک» در خلیج عدن مداخله کرده بود که هدف حملات موشکی قرار گرفت.

از آنجا که آمریکا به دنبال بهانه‌هایی برای درج نام انصارالله یمن در لیست سیاه است، فاکس نیوز گفته، پنتاگون این حادثه را تشدید بزرگ در تهدیدات انصارالله می‌داند.

رویترز: یک کشتی آمریکایی به درخواست یک نفتکش توقیف شده در خاورمیانه پاسخ داد

رویترز به نقل از منابع گزارش داد که یک کشتی آمریکایی به تماس اضطراری یک نفتکش مواد شیمیایی که در خاورمیانه توقیف شده بود، پاسخ داد و به نقل از همان منابع گزارش داد که نفتکش سالم است.