تاکید حاج علی اکبری بر لزوم ایجاد گروه‌های جهادی حجاب و عفاف در کشور

  4020825008 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران بر لزوم ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف با هدف صیانت از عفاف در جامعه تاکید کرد.

تاکید حاج علی اکبری بر لزوم ایجاد گروه‌های جهادی حجاب و عفاف در کشور

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ، ۲۴ آبان در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان اظهار کرد: بحث رعایت حجاب و عفاف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لازم است ائمه جمعه به سبب جایگاهی که دارند با همفکری سایر مسئولین و همراهی مردم دیندار، تدبیری بیندیشند.

وی با اشاره به لزوم صیانت از فرهنگ عفاف در جامعه افزود: ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف و همچنین تشکیل قرارگاه با محوریت استاندار، از بهترین راه ها برای صیانت از خانواده ها است که در این مورد باید از تمام‌ ظرفیت‌ ها مانند بسیج محلات و مساجد و...استفاده  کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از مردم سمنان به عنوان مردمی متدین و انقلابی یاد کرد و گفت: استان سمنان با وجود مردم متدین همیشه جزو استانهای برتر در حوزه حجاب و عفاف در سطح کشور بوده است.

امام جمعه موقت تهران با تقدیر از خدمات استاندار سمنان تصریح کرد: استاندار سمنان، سرمایه بزرگی برای استان است و وجود ایشان می تواند منشأ خیر و برکت همراه با دستاوردهای بزرگ برای استان باشد.

سمنان در شمار سه استان برتر در رعایت حجاب

استاندار سمنان نیز در گردهمایی ائمه جمعه استان اظهار کرد: خوشبختانه وفاق و همدلی خوبی بین دستگاه های دولتی و ائمه جمعه استان برقرار است که این همدلی با محوریت و رهنمودهای حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: استان سمنان با وجود مردم متدین و دیندار جزو سه استان‌ برتر در حوزه رعایت حجاب و عفاف در سطح کشور است.

هاشمی خاطرنشان کرد: دانشگاه های استان سمنان به واسطه مدیریت مناسب و هم‌چنین وجود دانشجوهای انقلابی در اغتشاشات سال گذشته کمترین تنش را برخوردار بوده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش و پرورش و رعایت موازین شرعی ، اقدامات خوبی صورت گرفته است که این اقدامات ادامه دار است