کامران تفتی، سیامک انصاری و بهنام تشکر در یک سریال نوروزی بازی می‌کنند

  4020820103

تهیه کننده «مهیار عیار» می گوید: تصویربرداری این سریال ۳۰ قسمتی، تا اسفند تمام شده و برای پخش از تلویزیون در ماه رمضان و نوروز آماده می شود.

کامران تفتی، سیامک انصاری و بهنام تشکر در یک سریال نوروزی بازی می‌کنند

همشهری آنلاین نوشت: بهروز مفید؛ تهیه کننده تلویزیون که این روزها مشغول تولید یک سریال تاریخی است، درباره پروسه تولید «مهیار عیار» به همشهری می گوید:«در حال حاضر مشغول تصویربرداری این سریال هستیم و با توجه به برنامه ریزی انجام شده؛ این سریال تصویربرداری اش تا اسفند ادامه دارد و سعی می کنیم؛ تدوین کار نیز صورت بگیرد تا بتوانیم سریال را به کنداکتور پخش ماه رمضان برسانیم.»

با توجه به این که سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در شهرک غزالی فیلمبرداری می‌شود. به نظر می رسد در صورت آماده شدن این سریال نوروز و ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت. سیدحاتمی به عنوان کارگردان؛ تجربه کارگردانی فصل اول «مستوران» را در ماه های اخیر داشته است.

به گفته مفید؛ این سریال ۳۰ قسمت خواهد بود. سریال «مهیار عیار» داستان راهزنی است که براساس اتفاقی که در شهر یزد برایش می افتد، پای چوبه‌دار، خواهشی را که دیدار مادرش در آخرین دقایق بوده است، مطرح می‌کند و هر قسمت از این سریال داستان دیگری دارد.

به گفته بهروز مفید تهیه‌کننده این سریال مرحله به مرحله بازیگران دیگری هم به سریال اضافه می شود. در این سریال کامران تفتی، متین ستوده، بهنام تشکر، سیامک انصاری، رامین ناصرنصیر، جواد انصافی و ... بازی می کنند. این سریال بیش از ۲۵۰ بازیگر دارد. این سریال برای شبکه دو ساخته می شود و داستانش در دوران صفویه می گذرد.

این سریال از جمله مجموعه هایی است که نامش در میان نام های سریال که از سوی مدیران سیما عنوان شده وجود دارد. علاوه بر این سریال؛ یک سریال تاریخی دیگر (سنجرخان) نیز به نظر می رسد مراحل پایانی تولید را سپری کرده و این سریال آماده پخش از تلویزیون باشد.