تنبیه وزیر صهیونیست که اعتراف کرد اسرائیل بمب هسته‌ای دارد

  4020814099 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

کابینه رژیم صهیونیستی، وزیر این کابینه را که رسما از در اختیار داشتن بمب هسته‌ای توسط اسرائیل پرده برداشته و خواهان بکارگیری آن علیه غزه شده بود، تنبیه کرد.

تنبیه وزیر صهیونیست که اعتراف کرد اسرائیل بمب هسته‌ای دارد

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در واکنش به افشاگری‌های امیخای الیاهو وزیر کابینه رژیم صهیونیستی که از امکان استفاده از گزینه هسته‌ای توسط رژیمش علیه نوار غزه سخن گفته بود، تا اطلاع ثانوی از حضور در جسات کابینه منع کرد.

الیاهو که یکی از وزرای ائتلاف راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود در گفتگو با رادیو عبری زبان "کول براما" اعلام کرده بود که از نوع واکنش اسرائیل به عملیات 7 اکتبر حماس راضی نیست.

او در پاسخ به سئوال مجری که از وی پرسیده بود که آیا می‌توان از یک بمب هسته‌ای برای از بین بردن نوار غزه و کشتار همه استفاده کرد، گفته بود این یکی از گزینه‌های ما محسوب می‌شود.

این افشاگری که به معنای اعلام رسمی در اختیار داشتن بمب هسته‌ای توسط رژیم صهیونیستی و احتمال به کارگیری آن در صورت ناکام ماندن تلاش های صورت گرفته علیه مقاومت غزه است، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی را به تکاپو انداخته و تلاش کرد تا  ادعا کند که این گفته‌ها به دور از واقعیت بوده است.

دفتر نتانیاهو که بعد از سخنان صریح این وزیر کابینه و مطلع از چند و چون مذاکرات و رایزنی‌های داخلی آن در موضع انفعال قرار گرفته است تلاش کرد تا ادعاهای سابق خود را تکرار کرده و اعلام کند حملات صرفا علیه  جنگجویان در غزه صورت می‌گیرد و در عین حال  اعلام کرد وزیر مذکور تا اطلاع ثانونی از حضور در نشست‌های کابینه معلق شده است.