جزئیات حمایت رئیسی از زوج معلم بیجاری

  4020813072

در جریان بازدید رئیس‌جمهور از غرفه‌های جهاددانشگاهی استان در نمایشگاه بانوان کارآفرین کردستان، قول مساعد ایشان به زوج معلم بیجاری از سوی وزیر آموزش و پرورش پیگیری شد.

جزئیات حمایت رئیسی از زوج معلم بیجاری

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در سفر استانی خود به استان کردستان در جریان بازدید از غرفه‌های نمایشگاه بانوان کارآفرین پس از شنیدن صحبت‌های زوج معلم بیجاری عضو مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی کردستان دستور پیگیری مشکلات این مرکز نوآوری را دادند.

فاطمه نساج و همسرش هر دو دانش‌آموخته رشته علوم تربیتی از دانشگاه فرهنگیان هستند که با عشق معلمی و کمک به معلمان، اختراعات و دست‌سازه‌هایی در رشته ریاضی دارند.

 رئیس‌جمهور از تولیدات غرفه این زوج بیجاری بسیار استقبال کردند و قول مساعد دادند که از سوی وزارت آموزش و پرورش حمایت شوند.

پس از رفتن رئیس‌جمهور، رضامراد صحرایی‌، وزیر آموزش و پرورش با تماس تلفنی با این زوج پیگیر دستور رئیس جهمور می‌شود.

در این تماس تلفنی وزیر آموزش و پرورش به نیکی از تلاش‌هایشان برای ارتقای حرفه معلمی تقدیر می‌کند و از حمایت از کارها و تلاشهایشان می‌گوید.

یادآور می‌شود؛ شرکت موج گل آذین وانای یکی از هسته‌های فناور مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی مرکز بیجار است که در حوزه تولید اپلیکیشن و وسایل کمک آموزشی رشته ریاضی مقطع ابتدایی فعالیت می‌کنند.

این تیم متشکل از فاطمه نساج و وحید اسکندرزاده زوج معلم خلاق و خوش فکر بیجاری و سپهر شریفیان طرح و برنامه نویس «اپلیکیشن وانای» است.