گلایه از عملکرد ستاد انتخابات کشور و وزارت علوم

  4020729023

جا داشت دولت محترم قبل از ایجاد ساز و کارهای صحیح و استاندارد، نسبت به الکترونیکی نمودن انتخابات اقدام نمی‌نمود و حال که به این امر مبادرت ورزیده است، تبعات خسارات ناشی از ضعف عملکرد خود را جبران نماید.

گلایه از عملکرد ستاد انتخابات کشور و وزارت علوم

گروه تعاملی الف - محمد ذاکری:

بعنوان احدی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دولت محترم به جهت الکترونیکی نمودن مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام متقاضیان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی، گلایه خود را به شرح ذیل بیان می‌دارم. تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

مسئولان محترم مجری انتخابات نیک مستحضرید که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران تجلیگاه شکوه و عظمت ملت و نظام مقدس اسلامی است و هر چه مشارکت مردم شریف ایران در انتخابات پر شور تر باشد، جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل ارتقاء بیشتری می‌یابد. با این مقدمه بحث را ادامه می‌دهم:

جا داشت دولت محترم قبل از ایجاد ساز و کارهای صحیح و استاندارد، نسبت به الکترونیکی نمودن انتخابات اقدام نمی‌نمود و حال که به این امر مبادرت ورزیده است، تبعات خسارات ناشی از ضعف عملکرد خود را جبران نماید. اینجانب پس از مرحله ی اول پیش ثبتنام وضعیت مدرک تحصیلی خود را بصورت قرمز مشاهده نمودم که ضمن اعتراض به نتیجه استعلام صورت گرفته در همان سامانه اعلام نمودم که در انتخابات گذشته مجلس با استفاده از همین مدرک تحصیلی کاندیدای مجلس شده‌ام.

اکنون جای تعجب است که  مدرک معتبر علمی که به تایید وزارت علوم رسیده است و دارای کد صحت می‌باشد، چگونه مورد تایید وزارت علوم قرار نگرفته یا شناسایی آن برای آن وزارتخانه ممکن نبوده باشد؟ با پیگیری موضوع معلوم گردید این مشکل برای جمع زیادی از ثبتنام کنندگان که مدارک خود را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ نموده اند وجود دارد و وزارت علوم نیز پاسخ درخوری به معترضین ارائه نداده است. لذا بدینوسیله از دولت محترم تقاضا دارم تا هرچه زودتر نسبت به حل معضل مذکور و ادامه ی این روند خسارت زا جلوگیری نماید.