احمد توکلی : اسرائیل با جنایات اخیرش برای تمام آزادگان جهان خشم آفرید

گروه سیاسی الف،   4020727067 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در یک پیام ویدیویی ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم‌کردن جنایت رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل با این کار خویش به جای ترس در فلسطینیان برای تمام آزادگان جهان خشم آفرید و نفرت برانگیخت.»

 احمد توکلی : اسرائیل با جنایات اخیرش برای تمام آزادگان جهان خشم آفرید

به گزارش روابط عمومی دیده‌بان شفافیت و عدالت، در این پیام آمده است:

چشم آمریکا روشن؛ چون اگر حمایت های 70 سال دولت آمریکا نبود، کار اسرائیل به اینجا نمی رسید که زن و فرزندان غزه را به بیمارستان بکشاند و آنها هم به این خیال که در آنجا مصون هستند، پناه گیرند اما چنین وحشیانه مورد هجوم قرار گیرند؛ مورد هجوم بمبی که سابقه کاربرد ندارد و دستپخت آمریکاست.

اگر این کار اسرائیل را (به کار) وحوش تشبیه کنیم، احتمال می دهم روز قیامت تمام وحوش از من شکایت کنند. چون آنها می گویند: خدایا ما هیچ جنبنده ای را این چنین ندریدیم و غذای هیچ جنبنده ای را اینچنین نربودیم.

اسرائیل با این کار خویش به جای ترس در فلسطینیان برای تمام آزادگان جهان خشم آفرید و در جهانیان به جای همدردی برای خویش، نفرت برانگیخت. خدا در این مصاف با این ترتیب بی طرف نیست و به زودی این خشم و نفرت کار خود را می کند و دولت اسرائیل را از صحنه روزگار بر می چیند.