سیل در شهرستان مشکین‌شهر منجر به فوت یک نفر شد

  4020713001
سیل در شهرستان مشکین‌شهر منجر به فوت یک نفر شد

به گزارش ایسنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با بیان اینکه تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی حاکم در استان باعث جاری شدن سیل در ۵ شهر مشکین‌شهر و فوت یک نفر شد، گفت: مردم با پرهیز جدی از اتراق در مناطق سیل‌خیز و مسیر رودخانه‌ها، از توقف خودرو در این نقاط نیز خودداری کنند.

مهدی خدمتی ۱۲مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران از جاری شدن سیل در ۵ شهر شهرستان مشکین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: علی‌رغم اینکه روز گذشته احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در شهرستان‌های مشکین‌شهر، بیله‌سوار و اصلاندوز اطلاع‌رسانی و وضعیت نارنجی اعلام شده بود، در اثر وقوع سیل متأسفانه یک نفر در مشکین‌شهر فوت شد و همچنین ۱۵۰ رأس گوسفند تلف شدند.

وی با اشاره به شرت گرفتن وضعیت بارندگی در شهرستان بیله‌سوار، افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و تغییرات جوی، مردم با پرهیز جدی از اتراق در مناطق سیل‌خیز و مسیر رودخانه‌ها، از توقف خودرو در این نقاط نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: طی بازدیدهایی که امروز از مناطق سیل‌زده استان اردبیل انجام شده، خسارت‌های مالی سنگین نبوده و آمار و ارقام مربوط به خسارت‌های وارده در دست بررسی است.