متکی: با تمام توان وارد انتخابات می‌شویم

  4020630008 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت:‌ با تمام ظرفیت به میدان انتخابات آمده‌ایم تا نیروهای کارآمد و ظرفیت‌های کارشناسی را برای انتخاب مردم آماده کنیم.

متکی: با تمام توان وارد انتخابات می‌شویم

به گزارش ایسنا، منوچهر متکی در جلسه هیئت عالی شورای وحدت با بیان  اینکه ستاد انتخابات این تشکل سیاسی کارش را آغاز کرده و در حال تمهید ارتباط‌گیری با احزاب و شخصیت‌ها در تهران و شهرستان‌هاست، افزود: در انتخابات، ضمن اینکه به رعایت اخلاق انتخاباتی و اصول اخلاقی پایبند هستیم به ملزومات رقابت سیاسی نیز واقف هستیم و با تمام ظرفیت به میدان آمده‌ایم و امیدواریم نیروهای کارآمد و ظرفیت‌های کارشناسی را به عرصه تصمیم و انتخاب مردم هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه شورای وحدت بر هم‌اندیشی با اقشار و احزاب گوناگون اعتقاد دارد، گفت: از طریق برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با اقشار و احزاب یک رویکرد دموکراتیک و عقلایی را اتخاذ کرده‌ایم و اعتقاد داریم با وحدت و هم‌افزایی همه ظرفیت‌ها، خروجی کار در پیشگاه خدا و نزد ملت قابل‌قبول‌تر خواهد بود.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی هم در این جلسه با بیان به اینکه در کشور نظام حزبی کارآمد و سیستماتیک نداریم، گفت: مسئولیت اصلی احزاب سیاسی فراگیر و کارآمد، پرورش و کادرسازی از نیروهای باتجربه و باانگیزه است تا در مجلس یا هر مسئولیت دیگری با توان و دانش بالا ایفای نقش کنند. چون چنین احزابی نداریم و نظام حزبی کارایی ندارد، مجبوریم از طریق شیوه‌های گذشته، ظرفیت‌های افراد را بشناسیم و برای ورود به عرصه رقابت‌ها از آنان حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید مصادیق و شاخص‌ها را در تعیین فهرست نهایی و کیفیت معرفی افراد و اقشار مشخص کنیم، اظهار کرد: سهم هر یک از اقشار و طبقات باید در لیست‌های انتخابات مشخص شود. برای زنان، جوانان، روحانیت و دانشگاهیان سهم تعریف‌شده‌ای هم در لیست‌های انتخاباتی و هم در کلیت ترکیب نمایندگان مجلس مشخص کنیم. این امر برنامه‌ریزی و هم‌افزایی ویژه‌ای می‌طلبد تا نهایتاً مجلس هدفمند، مطلوب و موفق شکل بگیرد.