چینی: خطیر وظیفه دارد خواسته‌های نکونام را اجرا کند/ او اگر نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند، برود

  4020626053

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، اگر مدیرعامل این باشگاه نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند بهتر است از سمت خود استعفا کند.

چینی: خطیر وظیفه دارد خواسته‌های نکونام را اجرا کند/ او اگر نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند، برود

علی چینی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اختلافات جواد نکونام با علی خطیر اظهار داشت: خطیر در جایگاه مدیرعامل استقلال پدر یک خانواده است و مدیرعامل وظیفه دارد که خواسته‌های سرمربی را اجرا کند و اگر تیم نتیجه نگرفت آن وقت می‌تواند از سرمربی جواب بخواهد. به طور حتم خطیر در جریان مشکلات و بدهی‌های باشگاه قرار داشت که این مسئولیت را قبول کرد و حالا باید مشکلات را برطرف کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: درست است که استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد، ولی نیمکت این تیم قوی نیست و این نشان می‌دهد که خطیر وظایفش را به خوبی انجام نداده است. ما در این فوتبال بزرگ شده‌ایم و وقتی دیگران حرف می‌زنند می‌دانیم چه منظوری دارند. اگر خطیر نمی‌تواند مشکلات استقلال را حل کند بهتر است استعفا بدهد و برود.

چینی با انتقاد از مدیرعامل سابق باشگاه استقلال یادآور شد: من از وزارت ورزش و آقای حمید سجادی گلایه‌ دارم که چرا حجت کریمی را به‌عنوان مدیرعامل انتخاب کردند. او فقط چند ماه در این فوتبال حضور داشت و واقعاً چیزی از فوتبال نمی‌داند. کریمی چه چیزی از فوتبال می‌فهمد که شب و روز مصاحبه می‌کند؟! باید تأسف خورد که برخی برنامه‌های تلویزیونی از او دعوت می‌کنند. 

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: پدر من نود سال سن دارد و حرف قشنگی می‌زند. او می‌گوید اگر می‌خواهید یک جا را نابود کنید برایش مدیرعامل نالایق انتخاب کنید. من واقعاً نمی‌دانم چرا برخی مدیران خیلی راحت نمی‌آیند و اعتراف نمی‌کنند که از عهده مسئولیتی که به آنها سپرده شده است بر نمی‌آیند. باور کنید هواداران گناه دارند، آنها با استقلال زندگی می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم استقلال در ادامه لیگ شرایط خوبی داشته باشد و با بهترین وضعیت ممکن به مصاف رقیبانش از جمله پرسپولیس برود.