دردسر جدید بایدن، کیفرخواست پسرش

  4020624050

در حالی که جوبایدن مبارزات انتخاباتی اش را برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور آغاز کرده، پرونده قضایی پسرش هانتر برای او دردسر جدید درست کرده است.

دردسر جدید بایدن، کیفرخواست پسرش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  در حالی که جوبایدن مبارزات انتخاباتی اش را برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور آغاز کرده، پرونده قضایی پسرش هانتر به اتهام خرید غیرقانونی اسلحه در حالی که معتاد به مواد مخدر بوده است، برای او دردسر جدید درست کرده است.

  در این شرایط جمهوریخواهان کنگره امریکاهم با استناد به مشارکت و همکاری جوبایدن در تخلفات مالی گسترده هانتر بایدن در معاملات بین المللی اش، روند استیضاح او را اغاز کرده اند.
دیوید اسپانت خبرنگار قضایی تلویزیون فاکس نیوز آمریکا در این باره می‌گوید: در این کیفرخواست، هانتر بایدن ۳ اتهام دارد اول اینکه معتاد به مواد مخدر بوده، اما در فرم درخواست خرید سلاح، به دروغ اعلام کرده که معتاد نیست، دوم اینکه در این زمینه به فروشنده هم دروغ گفته و اتهام سومش هم این که در چنین شرایطی مدتی این اسلحه را در اختیار داشته است.
جو خلیل خبرنگار تلویزیون نیوزنیشن آمریکا هم معتقد است که اگر این کیفرخواست به محکومیت هانتر بایدن ختم شود، فکر می‌کنم یک دردسر و مشکل جدی برای کاخ سفید خواهد بود. به ویژه اینکه، این فقط یکی از پرونده‌های قضایی اوست و او علاوه بر این پرونده، یک پرونده قضایی دیگر هم در زمینه تخلفات مالیاتی دارد.