زلنسکی: اوکراینی‌ها باید مثل اسرائیل زندگی با درگیری را یاد بگیرند

  4020606022 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

ولودیمیر زلنسکی با اشاره به وضعیت رژیم صهیونیستی گفت، اوکراینی‌ها باید زندگی به همراه درگیری را یاد بگیرند و به یک درگیری طولانی مدت عادت کنند.

زلنسکی: اوکراینی‌ها باید مثل اسرائیل زندگی با درگیری را یاد بگیرند

به گزارش ایسنا، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین طی مصاحبه‌ای با یک رسانه محلی کشورش بیان کرد: «ما باید زندگی به همراه درگیری را یاد بگیریم. ما نیاز به یادگیری داریم. اسرائیل هم در جنگ است. موقعیت بستگی به این دارد که چه جنگی باشد.»

وی با این اشاره به وضعیت رژیم صهیونیستی، ادامه داد: ما آماده ادامه جنگ در مدت بسیار طولانی هستیم و در عین حال تعداد تلفات را کاهش می‌دهیم. برای مثال درست مثل اسرائیل. ما می‌توانیم به این شیوه زندگی کنیم. اما با این حال، کی‌یف برخلاف اسرائیل، جنگ را به خاک دشمن نمی‌کشاند زیرا در این صورت خطر بزرگی وجود دارد که اوکراین حمایت متحدان خود را از دست بدهد و تنها بماند.

زلنسکی همچنین اذعان کرد: البته اوکراین باید بداند که شاید به مرحله‌ای برسد که به تنهایی بخواهد تصمیم گیری کند. به هر حال این اتفاق می‌تواند رخ دهد.

رئیس‌جمهور اوکراین در قسمت دیگری از مصاحبه‌اش مجددا با اشاره به رژیم صهیونیستی، از علاقه و اشتیاق خود جهت دریافت تضمین‌های امنیتی از واشنگتن صحبت کرد و افزود: «سبک اسرائیلی... ما احتمالا دقیقا همین سبک را دریافت خواهیم کرد. سبک اسرائیلی شامل تسلیحات، فناوری، آموزش و حمایت مالی می‌شود.»

ولودیمیر زلنسکی روز پنجشنبه از مردم کشورش جهت مبارزه برای «آزادی» تشکر و قدردانی کرد و در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «ما امروز سی و دومین سالگرد استقلال خود را جشن می‌گیریم. استقلال اوکراین؛ تعطیلاتی برای مردم آزاد.»