خلیل‌زاده: باختن به پرسپولیس عادلانه نبود/ با امیری دعوا نکردیم

  4020526008

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور تبریز در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس و همچنین صحنه پیش آمده بین او و وحید امیری توضیح داد.

خلیل‌زاده: باختن به پرسپولیس عادلانه نبود/ با امیری دعوا نکردیم

به گزارش ایسنا، شجاع خلیل زاده پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام که با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل ‌محمدی به پایان رسید، اظهار کرد: از هواداران عذرخواهی می‌کنم. حدود ۸۰ هزار هوادار به ورزشگاه آمد ولی نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی ادامه داد:‌ امیدوارم کم‌کم شرایط تیم بهتر شود و در بازی‌های بعدی نتایج بهتری کسب کنیم. تغییرات زیادی در تیم داشته‌ایم و بالغ بر ۸۰ درصد تیم تغییر کرده و تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران به تدریج شرایط تیم بهتر شود تا نتایج بهتری کسب کنیم.

مدافع میانی تیم فوتبال تراکتور در مورد اشتباه پورحمیدی دروازه‌بان این تیم که منجر به گل پرسپولیس شد، عنوان کرد: پورحمیدی بازیکن جوانی است و همه از او حمایت می‌کنیم و باید بدانیم که اشتباه جزئی از فوتبال است. همه اشتباه می‌کنند و خود من هم مرتکب اشتباه می‌شوم و همه باید به او کمک کنیم تا شرایط خوبی داشته باشد.  

خلیل‌زاده ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم حمایت آن‌ها را در روزهای آینده جوابگو باشیم. امروز بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نتیجه عادلانه این بود که مقابل پرسپولیس بازی مساوی شود یا حتی بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. باید بدانیم که شانس هم جزئی از فوتبال است و به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه «تراکتور تیم خیلی خوبی است،» گفت: می‌توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و تراکتور واقعی را در هفته‌های چهارم و پنجم ببینیم. بدشانسی ما این بود که تا تیم جمع شود مقابل دو تیم خوب به میدان رفتیم و به نظرم تراکتور در آینده خیلی بهتر می‌شود.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور در مورد درگیری به وجود آمده بین او و وحید امیری اظهار کرد: این در فوتبال پیش می‌آید. دعوا نکردیم و این جزئی از فوتبال است و پیش می‌آید. سبک فوتبال من اینگونه است و چیز خاصی نبود.