هشدار پلیس فتای ایلام در خصوص پلتفرم های ارز دیجیتال

  4020522022

رئیس پلیس فتا ایلام گفت:شهروندان در خصوص عضویت و سرمایه گذاری در بستر پلتفرم های ارز دیجیتال به بهانه پرداخت سود مراقب باشند.

هشدار پلیس فتای ایلام در خصوص پلتفرم های ارز دیجیتال

سرهنگ علی رضا یعقوبی رئیس پلیس فتا استان ایلام صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شهروندان در خصوص عضویت و سرمایه‌گذاری در بستر پلتفرم‌های ارز دیجیتال به بهانه پرداخت سود مراقب باشند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد در استان ایلام بویژه شهر ایلام تبلیغات وسیعی در مورد سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های تحلیل و ترید ارزهای دیجیتال شروع شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: افرادی در استان به عنوان ادمین پلتفرم‌های تحلیل ارز دیجیتال ابتدا به بهانه عضویت و ایجاد حساب کاربری مبالغی را از شهروندان دریافت و سپس آنها را به بهانه سود روزانه و ماهیانه، وادار به سرمایه گذاری در اپلیکیشن ارز دیجیتال می‌کنند.

رئیس پلیس فتا ایلام در پایان خاطرنشان کرد: قبلا اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های مشابهی در بین شهروندان تبلیغ شده و پس از جلب اعتماد شهروندان و جذب سرمایه‌های آنان، هرگونه ارتباط با سرمایه گذاران را قطع کرده و با این روش از شهروندان به صورت هرمی کلاهبرداری کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، توصیه می‌شود شهروندان ایلامی از نصب و سرمایه‌گذاری در چنین پلتفرم‌هایی که کلاهبرداری بوده جدا خودداری کنند.